Articolul precedent |
Articolul urmator |
491 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-07-02 23:11 |
SM ISO690:2012 ДУБОВКА, Марина. Продвижение на потребительский рынок экологически чистой продукции. In: Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale, 1-2 noiembrie 2019, Chisinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, p. 39. ISBN 978-9975-142-57-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale 2019 | ||||||
Conferința "Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale" Chisinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 39-39 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Over the past twenty years the global market for organic products has been booming and has become a popular alternative to the consumption of harmful and environmentally unsafe products. In this regard the issue of marketing strategy for promoting organic products on the market is becoming particularly relevant. |
||||||
Cuvinte-cheie organic products, Market, promotion, organic products |
||||||
|