Medicul din clinica începe sa învete despre violenta partenerului intim prin gândire profesionala
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
560 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 20:16
SM ISO690:2012
TARABEIH, Mahdi. Standard hospital doctor starts to learn about intimate partner violence through professional thinking. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences: in the context of mentality's transformation, Ed. 7, 8-9 decembrie 2016, Chişinău. Chişinău, 2017: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 7, pp. 101-108. ISBN 978-9975-108-27-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 7, 2016
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane"
7, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2016

Medicul din clinica începe sa învete despre violenta partenerului intim prin gândire profesionala

Standard hospital doctor starts to learn about intimate partner violence through professional thinking


Pag. 101-108

Tarabeih Mahdi
 
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2020


Rezumat

We had as main objective in this study to use 360-degree evaluations within an Observed Structured Clinical Examination (OSCE) in order to assess Doctor Start comfort level and communication skills with intimate partner violence (IPV) patients. We assessed a cohort of The first and second year work Doctor start performance using an IPV standardized patient (SP) encounter in an OSCE. Blinded pre- and post-tests determined the Doctor start’ knowledge and comfort level with core IPV assessment. Doctor start, SPs and investigators completed a 360-degree evaluation that focused on each Doctor start’s communication and competency skills. We computed frequencies, means and correlations. Forty-one Doctor start participated in the SP exercise during three separate evaluation periods. Results noted insignificant increase in Doctor start’ comfort level pre-test (2.7) and post-test (2.9). Although 88% of Doctor start screened for IPV and 98% asked about the injury, only 39% asked about verbal abuse, 17% asked if the patient had a safety plan, and 13% communicated to the patient that IPV is illegal. Using Likert scale scoring on the competency and overall evaluation (1, very poor and 5, very good), the mean score for each evaluator was 4.1 (competency) and 3.7 (overall). The correlations between trainee comfort level and the specific competencies of patient care, communication skill and professionalism were positive and significant (p<0.05). Doctor start felt somewhat comfortable caring for patients with IPV. OSCEs with SPs can be used to assess Doctor start competencies in caring for patients with IPV.

Obiectivul principal al acestui studiu a fost acela de a utiliza evaluări de 360 de grade în cadrul unei examinări clinice structurate observate (OSCE), pentru a măsura nivelul de confort al doctorilor debutanți și abilitățile de comunicare cu pacienții cu violență parteneră intimă (IPV). Am evaluat o cohortă a medicilor în primul și cel de-al doilea an de lucru Doctorul începe activitatea, utilizând o întâlnire cu pacientul standardizat IPV (SP) într-un OSCE. Pre-și post-testarea a determinat că doctorul începător implică cunoștințele și nivelul de confort odată cu evaluarea IPV de bază. Am calculat frecvențele, mediile și corelațiile. Patruzeci și unu de doctori au participat la exercițiul SP în cursul a trei perioade de evaluare separate. Rezultatele au remarcat o creștere nesemnificativă față de stadiul pre-test a nivelului de confort (2.7 – pre-test și post-test - 2.9). Deși 88% dintre doctori încep cu examinarea IPV și 98% au întrebat despre rănire, doar 39% au întrebat despre abuzul verbal, 17% au întrebat dacă pacientul a avut un plan de siguranță și 13% au comunicat pacientului că IPV este ilegal. Utilizând scorarea Likert privind evaluarea competenței și evaluarea generală (1 foarte slab și 5 foarte bun), scorul mediu pentru fiecare evaluator a fost de 4,1 (competență) și 3,7 (general). Corelațiile dintre nivelul de confort al stagiarului și competențele specifice privind îngrijirea pacienților, abilitățile de comunicare și profesionalism au fost pozitive și semnificative (p <0,05). Doctorul începe să se simtă confortabil în îngrijirea pacienților cu IPV. OSCE cu SP pot fi folosite pentru a evalua competențele de start ale medicului în îngrijirea pacienților cu IPV.

Cuvinte-cheie
Doctor Start, Observed Structured Clinical Examination (OSCE), intimate partner violence (IPV), standardized patient (SP), professional thinking,

doctor începător, examinarea clinică structurată observată (OSCE), violența partenerului intim (IPV), pacientul standardizat (SP), gândirea profesională