IBN
Close

Afișare rezultate

Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "Inteligenţa emoţională"
Caracteristicile inteligenței emoționale la preadolescenți
Racu Iulia1, Leca Sergiu2
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 1(54) / 2019 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432
Disponibil online 29 April, 2019. Descarcări-61. Vizualizări-1573
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Studiul inteligenței emoționale la preadolescenții din diferite medii
Racu Iulia, Niculiță Dorina
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 3(44) / 2016 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432
Disponibil online 11 October, 2016. Descarcări-55. Vizualizări-949
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Studiu privind inteligența emoționala la partenerii în relațiile de cuplu
Racu Iulia1, Lungu Olivia2
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 1(42) / 2016 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432
Disponibil online 19 April, 2016. Descarcări-66. Vizualizări-1136
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Interrelația dintre inteligența emoțională și personalitate la adolescenți
Racu Iulia, Gangan Tatiana
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 4(41) / 2015 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432
Disponibil online 26 January, 2016. Descarcări-166. Vizualizări-1587
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Profilul de personalitate al preadolescentului cu nivel ridicat de inteligență emoțională
Racu Iulia, Domniţa Natalia
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 3(40) / 2015 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432
Disponibil online 29 September, 2015. Descarcări-52. Vizualizări-1062
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5