IBN
  



  













    
  


  
Close

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "campaign"
Aplicarea marketingului social în domeniul sănătăţii publice
Savciuc Oxana1, Timotin Alina2
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.2. 2016. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-835-2.
Disponibil online 25 April, 2018. Descarcări-72. Vizualizări-1160
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prima jumătate a anului 1941 în presa și memorialistica românească
Cristescu Sorin
COHORTA
Nr. 1 / 2022 / ISSN 1857-0100
Disponibil online 4 September, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-16
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul audio-vizualului în formarea atitudinilor
Russu Ruslan
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 6. 2015. Chișinău, Republica Moldova. .
Disponibil online 31 October, 2021. Descarcări-5. Vizualizări-531
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Regele sfânt al Franţei: Ludovic al IX-lea (1226‒1270)
Cocârlă Pavel
Historia est Magistra Vitae: Valori, paradigme, personalităţi
2019. Chișinău. ISBN 978-9975-3331-2-2..
Disponibil online 30 September, 2020. Descarcări-10. Vizualizări-503
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Includerea instituţiilor ştiinţifice din RSS Moldovenească în campaniile ideologice staliniste din Uniunea Sovietică (1946-1953)
Dragnev Demir12, Xenofontov Ion32
Reconstituiri istorice : Civilizaţie, valori, paradigme, personalităţi :
2018. CHIȘINĂU, 2018. ISBN 978-9975-3183-9-6.
Disponibil online 15 August, 2019. Descarcări-28. Vizualizări-877
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5