Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-3(3) pentru cuvîntul-cheie "Modern Marketing"
Tendinţele marketingului modern la etapa actuală: experienţe mondiale şi locale |
Casap Lucia, Savciuc Oxana |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Vol.1. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-893-2. |
Disponibil online 20 April, 2018. Descarcări-61. Vizualizări-1011 |
Marketing of feelings and emotions in the market of the Republic of Moldova (Marketingul sentimentelor și emoțiilor pe piața Republicii Moldova) |
Murji Anastasia, Zgherea Georgetta |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 18. 2020. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-975-5.. |
Disponibil online 3 August, 2020. Descarcări-3. Vizualizări-611 |
Marketingul social: concept, caracteristici, principii şi tendinţe |
Tintiuc Tatiana1, Moroz Tatiana2 |
2 Institutul orășenesc pentru Dezvoltarea Educației din Minsk |
Vector European |
Nr. 1 / 2020 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X |
Disponibil online 18 March, 2020. Descarcări-347. Vizualizări-2257 |
1-3 of 3