Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-3(3) pentru cuvîntul-cheie "advertising language"
The language of advertising |
Brunello Adrian, Borşan Florina-Elena |
Alexandru Ioan Cuza University of Iaşi |
Intertext |
Nr. 3-4(27) / 2013 / ISSN 1857-3711 /ISSNe 2345-1750 |
Disponibil online 18 February, 2014. Descarcări-3. Vizualizări-956 |
Pouvoir politique et langage publicitaire |
Bordian Svetlana |
Free International University of Moldova |
La Francopolyphonie |
Nr. 5 / 2010 / ISSN 1857-1883 |
Disponibil online 11 December, 2013. Descarcări-3. Vizualizări-972 |
Discourse Analysis of Advertisements’ Language |
Galațanu Daniela |
Tiraspol State University |
Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională |
Ediția 70, Vol.1. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-76-337-0.. |
Disponibil online 29 October, 2021. Descarcări-4. Vizualizări-397 |
1-3 of 3