Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-15(15) pentru cuvîntul-cheie "marketing strategy"
Tendinţe de dezvoltare a strategiilor de poziţionare pe piaţă a întreprinderilor agroalimentare |
Burbulea Rodica, Melnic Viorel |
Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice |
Vol.50. 2018. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-64-299-6. |
Disponibil online 11 November, 2019. Descarcări-46. Vizualizări-879 |
Моделирование и пути достижения стратегической конкурентоспособности предприятия |
Jovnovaci Ruslana |
Administrarea Publică |
Nr. 4(88) / 2015 / ISSN 1813-8489 |
Disponibil online 26 November, 2015. Descarcări-6. Vizualizări-999 |
Маркетинговая стратегия как основа экономического роста компании |
Strokina Larisa, Kozlova Marina |
Донецкий национальный университет экономики и торговли |
Ştiinţă, educaţie, cultură |
Vol.1. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-091-1. |
Disponibil online 4 August, 2020. Descarcări-8. Vizualizări-437 |
Маркетинговая стратегия предприятия на различных этапах жизненного цикла товара |
Dubovca Marina |
Молдавский Государственный Университет |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale |
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-142-57-1. |
Disponibil online 9 April, 2020. Descarcări-4. Vizualizări-550 |
Abordări moderne în planificarea strategică de marketing |
Melnic Igor, Golovco Vasile |
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic |
Vol.2. 2016. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-835-2. |
Disponibil online 25 April, 2018. Descarcări-95. Vizualizări-893 |
The Impact of Human Resource Management Policies on Business and Marketing Strategy Implementation within the Marketing Organization |
Aravamudhan Varadaraj, Prasanna MohanRaj, Sengodan Ananth |
Eastern European Journal for Regional Studies (EEJRS) |
Nr. 2(7) / 2021 / ISSN 1857-436X /ISSNe 2537-6179 |
Disponibil online 17 December, 2021. Descarcări-18. Vizualizări-503 |
The marketing mix as the basis for the implementation of the library's marketing strategy |
Railean Elena, Cheradi Natalia |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 27-a . 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-167-39-0. |
Disponibil online 22 February, 2024. Descarcări-7. Vizualizări-45 |
Corporate culture management as a component of marketing strategy of enterprise development |
Taranych Andrii, Taranych Oksana |
Vasyl Stus Donetsk National University |
Strategii și politici de management în economia contemporană |
Ediţia 7. 2022. Chişinău. e-ISBN 978-9975-147-65-1. |
Disponibil online 2 February, 2023. Descarcări-2. Vizualizări-286 |
Promoting Moldavian wines on international markets and development of a national brand |
Luca Daniela, Crucerescu Cornelia |
Technical University of Moldova |
Modern Technologies in the Food Industry |
Vol.2. 2012. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-87-428-1. |
Disponibil online 5 October, 2020. Descarcări-5. Vizualizări-405 |
Маркетинговая стратегия национальной авикакомпании |
Guliyeva Sabina Bahtiar kîzî |
Азербайджанский государственный экономический университет |
Creşterea economică în condiţiile globalizării |
Ediția 15, Vol.2. 2021. Chisinau, Moldova. ISBN 978-9975-3529-7-0.. |
Disponibil online 10 May, 2022. Descarcări-4. Vizualizări-325 |
Oportunitatea valorificării afacerilor de francizing în industria ospitalității Republicii Moldova |
Tabarcea Ala, Ţurcanu Olesea |
Development of sustainable tourism: actualities and opportunities |
2022. . ISBN (pdf) 978-9975-62-502-9 (PDF). |
Disponibil online 21 February, 2023. Descarcări-11. Vizualizări-176 |
Promotion of the brand policy of the economic entity considering its economic-financial situation |
Bulat Veronica1, Gogu Emilia2 |
1 Moldova State University, 2 Bucharest University of Economic Studies |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării) |
Nr. 11(02) / 2022 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454 |
Disponibil online 14 November, 2022. Descarcări-1. Vizualizări-216 |
Маркетинговый подход к управлению бизнесом на основе экологических ценностей поколения Z |
Catunina Natalia, Kurianova Ekaterina |
Vector European |
Nr. 1 / 2020 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X |
Disponibil online 18 March, 2020. Descarcări-31. Vizualizări-848 |
The marketing mix as the basis for the implementation of the library's marketing strategy |
Railean Elena |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 27-a, Volumul 1. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-175-99-9. |
Disponibil online 15 February, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-27 |
The matrix of integrated marketing communication channels,Carriers, and vehicles |
Bolocan Emil |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 27-a, Volumul 1. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-175-99-9. |
Disponibil online 14 February, 2024. Descarcări-2. Vizualizări-47 |
1-15 of 15