IBN
Close

Rezultatele Căutării

Afisarea articolelor 1-10(16) pentru indicele czu "371.123"
Repere psihopedagogice de integrare profesională a cadrelor didactice debutante în instituțiile de învățământ general din perspectiva activității de mentorat
CZU : 37.1:371.123
Cebanu (Slutu) Lilia
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.1. 2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Educația incluzivă premisă de sporire a calității formării profesionale a cadrului didactic
CZU : 37.1:371.123
Cucer Angela
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Metodologii de învăţare eficientă în contextul noilor provocări societale
Vol. 6. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-323-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Creaţia ştiinţifică, stilul gândirii ştiinţifice şi metodele de cercetare ştiinţifică, parte integrală a competenţei de cercetare a studenţilor pedagogi
CZU : 37.1:371.123
Silistraru Nicolae, Rusu Elena
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor DidacticeManagementul educaţional. Pedagogia școlii superioare
Vol.6. 2022. Chişinău. ISBN 978-9975-76-382-0..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Construcția socială și etica personalității cadrului didactic: conceptul de sine, autocunoașterea, autoactualizarea și autoeficiența
CZU : 37.1:371.123
Cuzneţov Larisa
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сущность и структура технологии развития методической культуры будущих преподавателей педагогических дисциплин
CZU : 371.123
Княжева И.
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 3(40) / 2015 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сущность и структура технологии развития методической культуры будущих преподавателей педагогических дисциплин специальности «Дошкольное образование»
CZU : 371.123
Княжева И.
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 1(38) / 2015 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Statutul profesorului
CZU : 371.123
Cristea Sorin
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 5(9) / 2001 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Demersurile filozofic şi educaţional ale statutului profesorului şcolar
CZU : 371.123
Pâslaru Vlad
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 5(9) / 2001 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Renaşterea aidoma păsării Phoenix
CZU : 371.123
Galben-Panciuc Zinaida
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 5(9) / 2001 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Spre o solidaritate a pedagogiilor
CZU : 371.123
Bogdea Dan
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 5(9) / 2001 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Schimbarea statutului profesorului
CZU : 371.123
Volosatîi Boris
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 5(9) / 2001 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Specificul structurii personalităţii cadrului didactic: abordări teoretice
CZU : 37.1:371.123
Savva Marianna
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(115) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Developing motivation to learn in teacher training: the Israeli-Arab case
CZU : 371.123(568.4/.5)
Jarjoura Basma
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Managementul performanţelor profesionale – factor de motivare a cadrelor didactice
CZU : 371.123:005.332.1
Galemba Stela
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Profesionalizarea cadrului didactic de informatică, de la o acțiune dezirabilă la una ineluctabilă (în contextul curriculumului la informatică, ed. 2019)
CZU : 37.1:371.123
Cabac Valeriu, Cernei Andriana
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 10, Vol. I. 2021. Bălți. ISBN 978-9975-50-271-9.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Personalitatea evaluatorului
CZU : 37.1:371.123
Stratan Victoria
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2. 2022. Chişinău. e-ISBN 978-9975-46-669-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 16 of 16