IBN
Close

Rezultatele Căutării

Afisarea articolelor 1-9(16) pentru indicele czu "37.091:811"
Social-emotional learning culture through group activities
CZU : 37.091:811.111’243
Şinghirei Valentina
Moldoscopie
Nr. 2(97) / 2022 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Integrating authentic materials and language skills in teaching english for specific purposes
CZU : 37.091:811’276.6
Vora Rovena
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământuluisuperior la cerinţele pieţii muncii
Ediția 3. 2018. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-56-604-9.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Applying role play to teaching english the students for non-specific purposes
CZU : 37.091:811’276.6
Florea Eugenia
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământuluisuperior la cerinţele pieţii muncii
Ediția 3. 2018. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-56-604-9.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teaching english for specific purposes in the Republic of Moldova
CZU : 37.091:811.135.1’374
Gorea Ana
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământuluisuperior la cerinţele pieţii muncii
Ediția 3. 2018. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-56-604-9.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Английский завтрак для учителя математики или, когда дружат учителя английского, технологии и математики
CZU : 37.091:811.111’243
Шеверина Светлана, Koponirova Svetlana, Середа Елена
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine
Ediția 3. 2022. Chişinău. ISBN (pdf) 978-9975-46-739-1 .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Implementing universal design for learning principles in TEFL
CZU : 37.091:811.111’243
Cernei Cristina
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine
Ediția 3. 2022. Chişinău. ISBN (pdf) 978-9975-46-739-1 .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Utilisation des documents authentiques en classe de FL
CZU : 37.091:811.111’243
Chilimciuc Zinaida
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine
Ediția 3. 2022. Chişinău. ISBN (pdf) 978-9975-46-739-1 .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategii alternative de lucru cu termenii științifici (pe aria curriculară Limbă și comunicare)
CZU : 37.091:811.135.1
Cosovan Olga
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 4-5(128-129) / 2021 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Învăţarea autonomă a limbii şi a limbajelor terminologice
CZU : 37.091:811’276.6
Cosovan Olga
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 3(127) / 2021 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reflecții despre asigurarea condițiilor necesare pentru studierea limbii române de către minoritățile naționale din Republica Moldova
CZU : 37.091:811.135’243
Grâu Natalia
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 3(127) / 2021 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Definirea сuvintelor ca parte a competenței de comunicare
CZU : 37.091:811.135.1’374
Cosovan Olga
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 1(125) / 2021 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Redactarea compoziţiilor şcolare ca oportunitate de formare a competenţelor de comunicare scrisă la elevi
CZU : 37.091:811
Florea Margareta
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Repere conceptuale şi metodologice ale curriculumului la Limba străină – 2019
CZU : 37.091:811
Afanas Aliona
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Profilul absolventului în contextul noii generaţii de curricula, aria Limbă şi comunicare
CZU : 37.091:811
Grîu Natalia
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Les élèments de nouveautédans le curriculum de lanqueétrangère (LÉ)
CZU : 37.091:811
Afanas Aliona
Univers Pedagogic
Nr. 4(64) / 2019 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bilingval üüretmeninin elementleri ruh-moral terbietmesindä gimnaziyanin başlanki klaslarinda
CZU : 37.091:811.135.1
Stoyanova Elena
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.3. 2022. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-176-5; 978-9975-83-179-6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 16 of 16