Afiliat la Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Prevenţia reacţiilor adaptiv-defensive în procesul de relaţionare la elevi |
Furdui Emilia |
Univers Pedagogic |
Nr. 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470 |
Disponibil online 17 August, 2022 |
Evaluarea psihologică a elevilor din învățământul primar și gimnazial |
Furdui Emilia |
Dialog intercultural polono-moldovenesc |
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. Tipografia UST. 149-157. |
Disponibil online 13 September, 2022 |
Adaptarea relațională a elevilor cu CES in instituțiile de invățămant general |
Furdui Emilia |
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională |
2021. Chişinău. "Print-Caro" SRL. 374-378. |
Disponibil online 10 February, 2022 |
Efectivitatea relaţionării cadru didactic – elev prin segmentul psihologiei |
Furdui Emilia |
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice |
2021. Chişinău. Centrul Editorial „Univers Pedagogic”. 290-294. |
Disponibil online 18 May, 2021 |
Condiții psihopedagogice pentru dezvoltarea personală a elevilor prin elementul relaționării |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități |
2021. Chişinău. "Print-Caro" SRL. 194-198. |
Disponibil online 8 February, 2022 |
Relaționarea educațională raportată la sistemul de valori psiho-sociale |
Furdui Emilia |
Psihologia aplicativă din perspectiva abordărilor societale contemporane |
2021. Chişinău. FPC „PRIMEX-Com” SRL. 80-87. |
Disponibil online 22 July, 2023 |
Practici europene privind dimensiunile psihologice pentru învăţământul general |
Furdui Emilia |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei |
Vol.7, Partea 2. 2020. Cahul, Republica Moldova. Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul. 160-164. |
Disponibil online 15 December, 2020 |
Experienţa organizării serviciului psihologic în sistemul educaţional din Italia |
Furdui Emilia |
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății |
2020. Chişinău. Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei. 238-245. |
Disponibil online 9 October, 2020 |
Corelația cadru didactic – părinte: dimensiuni psihologice moderne |
Furdui Emilia |
Psihologia în mileniul III – provocări și soluții |
Vol.1. 2020. Bălți. Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi. 216-219. |
Disponibil online 19 May, 2021 |
Impactul stării psihoemoționale a cadrului didactic în activitatea cu copiii cu CES |
Furdui Emilia |
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale |
2019. Chișinău, Republica Moldova. Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei. 255-259. |
Disponibil online 19 December, 2019 |
Implicarea părinților în învățarea copiilor cu cerințe educative speciale prin stimularea creativității |
Furdui Emilia |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei |
Vol.6, Partea 2. 2019. Cahul, Republica Moldova. Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul. 108-112. |
Disponibil online 26 December, 2019 |
Dezvoltarea creativității persoanelor cu nevoi speciale prin intermediul platformei on-line |
Furdui Emilia |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii |
Ediţia 4. 2018. Bălți. Tipografia din Bălţi. 130-135. |
Disponibil online 14 April, 2021 |
Curriculumul modernizat – o realitate interactivă în dezvoltarea învăţământului incluziv |
Furdui Emilia |
Curriculumul şcolar:provocări şi oportunităţi de dezvoltare |
2018. Chisinau, Republica Moldova. Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei. 570-575. |
Disponibil online 19 December, 2018 |
Etape semnificative în dezvoltarea cercetării psihopedagogiei speciale în Institutul de Științe ale Educației |
Cucer Angela , Furdui Emilia |
Prolegomene din istoria psihologiei în Republica Moldova |
2018. România, Iaşi. Pan Europe. 187-192. |
Disponibil online 22 June, 2018 |
Creativity blocking factors in people with special needs |
Furdui Emilia |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) |
Nr. 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636 |
Disponibil online 24 July, 2017 |
Bariere psihologice diminuante în dezvoltarea creativității persoanelor cu nevoi speciale |
Furdui Emilia |
Univers Pedagogic |
Nr. 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470 |
Disponibil online 22 August, 2017 |
1-20 of 29