IBN
  



  













    
  


    
Close

Afiliat la Universitatea de Stat din Moldova

2022 - 1

New trends in ESP teaching
Ciudin-Pleşca Galina
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 13. 2022. Chişinău. "Print-Caro" SRL. 88-88a.
Disponibil online 9 March, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2021 - 1

Challenges of teaching english for specific purposes
Ciudin-Pleşca Galina
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământuluila cerinţele pieţei muncii. In Memoriam Tamara Matei
Ediția 4. 2021. Chişinău. Tehnica-UTM. 312-320.
Disponibil online 27 April, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2018 - 1

Perspective asupra tipologiei textelor
Ciudin-Pleşca Galina
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământuluisuperior la cerinţele pieţii muncii
Ediția 3. 2018. Chișinău, Republica Moldova. CEP USM. 164-167.
Disponibil online 7 July, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2017 - 1

The role of needs analysis in ESP curriculum design
Ciudin-Pleşca Galina
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii
Ediția 2. 2017. Chişinău. USM. 130-134.
Disponibil online 1 September, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2016 - 1

The essence of english for specific purposes
Ciudin-Pleşca Galina
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2. 2016. Cahul. Tipografia "Centrografic". 528-531.
Disponibil online 5 April, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5