IBN
  



  













    
  


    
Close

Afiliat la Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău

2019 - 1

Theoretical arguments on teacher's professional training in the spirit of pedagogical freedom
Cojocaru-Borozan Maia
Realizarea de sine - adaptare și integrare socială
Volumul II. 2019. Chişinău. Editura Ars Longa. 7-10.
Disponibil online 7 October, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2018 - 1

Interferențe ale sociologiei emoțiilor cu filosofia emoțiilor în aria pedagogiei culturii emoționale
Cojocaru-Borozan Maia , Buzenco Valeria
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 2-a. 2018. Bălți. Tipografia din Bălţi. 400-404.
Disponibil online 13 February, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2017 - 1

Evoluția discursului filosofic și problematica constituirii filosofiei educației
Bețivu Aurelia , Cojocaru-Borozan Maia
Orientări actuale în cercetarea doctorală
Ediţia 7. 2017. Bălți, Republica Moldova. Tipografia "Indigou Color". 14-14.
Disponibil online 15 March, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2011 - 1

Profesionalizarea didactică în optica pedagogiei culturii emoţionale
Cojocaru-Borozan Maia
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 2(66) / 2011 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 29 September, 2017
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2009 - 1

Dezvoltarea curriculei pedagogice – investiţie în culturalizarea vieţii şcolare şi sociale
Cojocaru-Borozan Maia
Revistă de știinţe socioumane
Nr. 2(12) / 2009 / ISSN 1857-0119 / ISSNe 2587-330X
Disponibil online 12 May, 2016
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5