Cuvinte-cheie (14): technique of lateral marketing on the product level (1), lateral substitution (1), wineries of the Republic of Moldova (1)
Dinamica numărului de publicaţii pe ani | |||
Dinamica articolelor pe ani | |||
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani | |||
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani | |||
Colaborarea autorului | |||
Dinamica descărcărilor pe ani | |||
Proiecte | (1) |
Articole în reviste din RM - 1. Publicaţii la conferinţe din RM - 2.
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 2
Application of lateral marketing techniques on the product level on wineries of the Republic of Moldova |
Prociuc Natalia |
Comrat State University |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 14, Vol.1. 2016. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-821-5. |
Disponibil online 16 April, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-15 |
Full –cycle production as a factor of stability of production, high quality and efficient product policy |
Ghenova Svetlana , Prociuc Natalia |
Comrat State University |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei |
Vol.1. 2016. Cahul. ISBN 978-9975-914-90-1. |
Disponibil online 26 March, 2021. Descarcări-1. Vizualizări-360 |
Marketingul lateral în contextul politicii de succes în domeniul produsului din cadrul întreprinderilor vinicole din Republica Moldova |
Ghenova Svetlana , Prociuc Natalia |
Universitatea de Stat din Comrat |
Economica |
Nr. 2(96) / 2016 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 2 August, 2016. Descarcări-5. Vizualizări-737 |