IBN
Close
Ceban (Botnariuc) Marina
Dinamica numărului de publicaţii pe ani
Dinamica articolelor pe ani
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Colaborarea autorului
Dinamica descărcărilor pe ani

Articole în reviste din RM - 3. Publicaţii la conferinţe din RM - 5. Publicaţii peste hotare - 1.
Teze/Rezumate în culegeri - 1.
XLS PDF DOC
SM ISO690:2012
DOC
ISO 690:2012Clasificate
  • 3. Articole în reviste din RM
  • 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
  • 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 3
  • 4. Articole în reviste de peste hotare
  • 4.3.Articole în alte reviste științifice de peste hotare - 1
  • 5. Publicaţii la manifestări din RM
  • 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 1
  • 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 4
  • 5.4.Teze / rezumate în culegerile de la alte manifestări din RM - 1

2020 - 2

Proiectarea campaniei mediatice: concepere și implementare
Ceban (Botnariuc) Marina
Universitatea de Stat din Moldova
Valori ale mass-mediei în epoca contemporană
Volumul VII. 2020. Chișinău, Republica Moldova. .
Disponibil online 31 December, 2020. Descarcări-22. Vizualizări-342
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Retorica campaniilor mediatice autohtone. cazul ”dăruiești și câștigi” la Pro TV Chișinău
Ceban (Botnariuc) Marina
Universitatea de Stat din Moldova
Moldoscopie
Nr. 1(88) / 2020 / ISSN 1812-2566 / ISSNe 2587-4063
Disponibil online 6 July, 2020. Descarcări-14. Vizualizări-588
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2019 - 1

Campaniile mediatice – forme de promovare a  mesajelor sociale 
Ceban (Botnariuc) Marina
Universitatea de Stat din Moldova
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale)
Nr. 3(123) / 2019 / ISSN 1814-3199 / ISSNe 2345-1017
Disponibil online 24 May, 2019. Descarcări-16. Vizualizări-622
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2017 - 3

Activități mediatice orientate spre combaterea inegalităților sociale
Ceban (Botnariuc) Marina
Universitatea de Stat din Moldova
Inegalități sociale în Republica Moldova. Constituirea clasei de mijloc
I. 2017. Chișinău. ISBN 978-9975-9761-9-0.
Disponibil online 24 December, 2017. Descarcări-31. Vizualizări-608
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Campania de presă – exemplu de afirmare a responsabilității sociale a mass-mediei
Ceban (Botnariuc) Marina
Universitatea de Stat din Moldova
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe sociale
R, SS. 2017. Chisinau, Republica Moldova. .
Disponibil online 12 May, 2021. Descarcări-0. Vizualizări-281
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Media campaigns - forms of promoting social messages
Ceban (Botnariuc) Marina
Moldova State University
International Journal of Communication Research
Vol. 7, / 2017 / ISSN 2246-9265
Disponibil online 19 December, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-56
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2016 - 3

Campaniile mediatice TV: viziune de ansamblu
Stepanov Georgeta1 , Ceban (Botnariuc) Marina2
1 Institutul Integrare Europeană şi Ştiinţe Politice al AȘM,
2 Universitatea de Stat din Moldova
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe socioumanistice
Vol.1, R, SSU. 2016. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-71-812-7.
Disponibil online 15 April, 2019. Descarcări-18. Vizualizări-660
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Campaniile mediatice: abordări teoretico-conceptuale
Stepanov Georgeta , Ceban (Botnariuc) Marina
Universitatea de Stat din Moldova
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale)
Nr. 3(93) / 2016 / ISSN 1814-3199 / ISSNe 2345-1017
Disponibil online 16 September, 2016. Descarcări-57. Vizualizări-921
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jurnalismul social în presa scrisă. Abordări teoretico-practice
Ceban (Botnariuc) Marina
Universitatea de Stat din Moldova
Valori ale mass-mediei în epoca contemporană
Volumul VI. 2016. Chișinău, Republica Moldova. .
Disponibil online 30 September, 2021. Descarcări-63. Vizualizări-328
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2013 - 1

Valenţe cantitative şi calitative ale ştirii sociale autohone
Ceban (Botnariuc) Marina
Universitatea de Stat din Moldova
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova. Științe socioumanistice
Vol.1, SSU. 2013. Chișinău, Republica Moldova. .
Disponibil online 9 May, 2020. Descarcări-2. Vizualizări-357
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 10 of 10