Articole în reviste din RM - 3. Publicaţii la conferinţe din RM - 5. Publicaţii peste hotare - 1.
Teze/Rezumate în culegeri - 1.
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 3
- 4. Articole în reviste de peste hotare
- 4.3.Articole în alte reviste științifice de peste hotare - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 1
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 4
- 5.4.Teze / rezumate în culegerile de la alte manifestări din RM - 1
Proiectarea campaniei mediatice: concepere și implementare |
Ceban (Botnariuc) Marina |
Universitatea de Stat din Moldova |
Valori ale mass-mediei în epoca contemporană |
Volumul VII. 2020. Chișinău, Republica Moldova. . |
Disponibil online 31 December, 2020. Descarcări-22. Vizualizări-342 |
Retorica campaniilor mediatice autohtone. cazul ”dăruiești și câștigi” la Pro TV Chișinău |
Ceban (Botnariuc) Marina |
Universitatea de Stat din Moldova |
Moldoscopie |
Nr. 1(88) / 2020 / ISSN 1812-2566 / ISSNe 2587-4063 |
Disponibil online 6 July, 2020. Descarcări-14. Vizualizări-588 |
Campaniile mediatice – forme de promovare a mesajelor sociale |
Ceban (Botnariuc) Marina |
Universitatea de Stat din Moldova |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale) |
Nr. 3(123) / 2019 / ISSN 1814-3199 / ISSNe 2345-1017 |
Disponibil online 24 May, 2019. Descarcări-16. Vizualizări-622 |
Activități mediatice orientate spre combaterea inegalităților sociale |
Ceban (Botnariuc) Marina |
Universitatea de Stat din Moldova |
Inegalități sociale în Republica Moldova. Constituirea clasei de mijloc |
I. 2017. Chișinău. ISBN 978-9975-9761-9-0. |
Disponibil online 24 December, 2017. Descarcări-31. Vizualizări-608 |
Campania de presă – exemplu de afirmare a responsabilității sociale a mass-mediei |
Ceban (Botnariuc) Marina |
Universitatea de Stat din Moldova |
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe sociale |
R, SS. 2017. Chisinau, Republica Moldova. . |
Disponibil online 12 May, 2021. Descarcări-0. Vizualizări-281 |
Media campaigns - forms of promoting social messages |
Ceban (Botnariuc) Marina |
Moldova State University |
International Journal of Communication Research |
Vol. 7, / 2017 / ISSN 2246-9265 |
Disponibil online 19 December, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-56 |
Campaniile mediatice TV: viziune de ansamblu |
Stepanov Georgeta1 , Ceban (Botnariuc) Marina2 |
1 Institutul Integrare Europeană şi Ştiinţe Politice al AȘM, 2 Universitatea de Stat din Moldova |
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe socioumanistice |
Vol.1, R, SSU. 2016. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-71-812-7. |
Disponibil online 15 April, 2019. Descarcări-18. Vizualizări-660 |
Campaniile mediatice: abordări teoretico-conceptuale |
Stepanov Georgeta , Ceban (Botnariuc) Marina |
Universitatea de Stat din Moldova |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale) |
Nr. 3(93) / 2016 / ISSN 1814-3199 / ISSNe 2345-1017 |
Disponibil online 16 September, 2016. Descarcări-57. Vizualizări-921 |
Jurnalismul social în presa scrisă. Abordări teoretico-practice |
Ceban (Botnariuc) Marina |
Universitatea de Stat din Moldova |
Valori ale mass-mediei în epoca contemporană |
Volumul VI. 2016. Chișinău, Republica Moldova. . |
Disponibil online 30 September, 2021. Descarcări-63. Vizualizări-328 |
Valenţe cantitative şi calitative ale ştirii sociale autohone |
Ceban (Botnariuc) Marina |
Universitatea de Stat din Moldova |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova. Științe socioumanistice |
Vol.1, SSU. 2013. Chișinău, Republica Moldova. . |
Disponibil online 9 May, 2020. Descarcări-2. Vizualizări-357 |