Enicov Cristina


Generat de www.ibn.idsi.md
Copyright © 2011-2024 Instrumentul Bibliometric Naţional.
Institutul de Dezvoltare a Societăţii Informaţionale.
Actualizat: 29.03.2024, accesat: 29.03.2024
Disponibil: https://ibn.idsi.md


 Articole în reviste din RM - 4. Publicaţii la conferinţe din RM - 8.

AutoriTitlul lucrăriiTitlul surseiNr. revista, editia, volumulLocul publicariiAnul publicariiPaginileDOIISSN / ISBN
ENICOV, CristinaEnunțul existențial averbal în discursul publicitar francezProbleme de lingvistică romano-germanică şi comunicare interculturalăEdiţia 3Chişinău2024pp. 102-108https://doi.org/10.5281/zenodo.10648717978-9975-62-678-1. – ISBN; 978-9975-62-679-8 (PDF)
ENICOV, CristinaCategorii enunțiative ale enunțului averbal publicitar francezNoi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului la cerințele pieței munciiEdiția 6Chişinău2023pp. 167-175https://doi.org/10.5281/zenodo.10081608978-9975-62-568-5 (PDF)
ENICOV, CristinaEnunțul averbal in sloganele publicitare francezeŞtiinţă, educaţie, culturăVol. 3Comrat2023pp. 63-67https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/180044978-9975-83-254-0
ENICOV, CristinaConsiderațiuni despre enunțarea publicitarăDimensiuni onto-lingvistice și curriculare ale evoluției limbii franceze contemporane in honorem Ion GUȚUChișinău, Republica Moldova2022pp. 149-153https://doi.org/10.5281/zenodo.6873727978-9975-159-72-2
ENICOV, CristinaEnunțul averbal in cadrul comunicării publicitareTraducerea – act creativ: între știință și artă in honorem Ludmila ZBANȚ, profesor universitar, doctor habilitat cu ocazia aniversării a 65-a de la naștereChişinău2022pp. 148-153https://doi.org/10.5281/zenodo.6517755978-9975-159-37-1
ENICOV, CristinaActorii comunicării în discursul publicitarPhilologianr. 5-6(305-306)2019pp. 98-104https://doi.org/10.5281/zenodo.35666941857-4300
ENICOV, Cristina, BAHNARU, VasileConsiderațiuni privind specificul lingvistico - pragmatic al discursului publicitar francezOrientări actuale în cercetarea doctoralăEdiţia 8Bălți, Republica Moldova2019pp. 36-40https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/89596978-9975-50-236-8
ENICOV, CristinaEvoluția/revoluția discursului publicitar francezPhilologianr. 1-2(301-302)2019pp. 78-85https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/766811857-4300
ENICOV, CristinaAspecte generice ale discursului publicitarTendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetătoriEdiția 6, Vol.2Chișinău, Republica Moldova2017pp. 31-36https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/66001
ENICOV, CristinaParticularități pragmatice ale discursului publicitar francezTendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetătoriEdiția 5, Vol.3Chișinău, Republica Moldova2016pp. 82-87https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/71358
ENICOV, CristinaAbordari pragmatice ale textului publicitarLa Francopolyphonienr. 2(9)2014pp. 267-273https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/340141857-1883
ENICOV, CristinaSpecificul funcţional al frazei averbale în textul publicitarLimbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literarănr. 12012pp. 122-128https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/305881857-4149