ORCiD
Google Scholar ID
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Google Scholar ID
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 1
- 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 2
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 1
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 7
Considerațiuni privind specificul lingvistico - pragmatic al discursului publicitar francez |
Enicov Cristina1 , Bahnaru Vasile2 |
1 Universitatea de Stat „Dimitrie Cantemir”, 2 Institutul de Filologie Română „Bogdan Petriceicu-Hasdeu” |
Orientări actuale în cercetarea doctorală |
Ediţia 8. 2019. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-236-8. |
Disponibil online 10 December, 2019. Descarcări-12. Vizualizări-794 |