ORCiD
Google Scholar ID
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Google Scholar ID
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 1
- 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 2
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 1
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 7
Enunțul existențial averbal în discursul publicitar francez |
Enicov Cristina |
Universitatea de Stat din Moldova |
Probleme de lingvistică romano-germanică şi comunicare interculturală |
Ediţia 3. 2024. Chişinău. ISBN 978-9975-62-678-1. – ISBN; 978-9975-62-679-8 (PDF). |
Disponibil online 7 March, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-73 |
Categorii enunțiative ale enunțului averbal publicitar francez |
Enicov Cristina |
Universitatea de Stat din Moldova |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului la cerințele pieței muncii |
Ediția 6. 2023. Chişinău. ISBN 978-9975-62-568-5 (PDF). |
Disponibil online 20 December, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-65 |
Enunțul averbal in sloganele publicitare franceze |
Enicov Cristina |
Universitatea de Stat din Moldova |
Ştiinţă, educaţie, cultură |
Vol. 3. 2023. Comrat. ISBN 978-9975-83-254-0. |
Disponibil online 3 May, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-193 |
Considerațiuni despre enunțarea publicitară |
Enicov Cristina |
Universitatea de Stat din Moldova |
Dimensiuni onto-lingvistice și curriculare ale evoluției limbii franceze contemporane in honorem Ion GUȚU |
2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-159-72-2. |
Disponibil online 28 December, 2022. Descarcări-1. Vizualizări-229 |
Enunțul averbal in cadrul comunicării publicitare |
Enicov Cristina |
Universitatea de Stat din Moldova |
Traducerea – act creativ: între știință și artă in honorem Ludmila ZBANȚ, profesor universitar, doctor habilitat cu ocazia aniversării a 65-a de la naștere |
2022. Chişinău. ISBN 978-9975-159-37-1. |
Disponibil online 23 January, 2023. Descarcări-6. Vizualizări-250 |
Aspecte generice ale discursului publicitar |
Enicov Cristina |
Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei |
Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători |
Ediția 6, Vol.2. 2017. Chișinău, Republica Moldova. . |
Disponibil online 20 September, 2018. Descarcări-30. Vizualizări-673 |
Particularități pragmatice ale discursului publicitar francez |
Enicov Cristina |
Institutul de Filologie al AŞM |
Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători |
Ediția 5, Vol.3. 2016. Chișinău, Republica Moldova. . |
Disponibil online 30 January, 2019. Descarcări-11. Vizualizări-601 |