Autori | Titlul lucrării | Titlul sursei | Nr. revista, editia, volumul | Locul publicarii | Anul publicarii | Paginile | DOI | ISSN / ISBN |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Învățarea limbilor străine în educația timpurie – o problemă a educației | Science and education: new approaches and perspectives | Seria 25, Vol.2 | Chişinău | 2023 | pp. 224-230 | https://doi.org/10.46727/c.v2.24-25-03-2023.p224-230 | 978-9975-46-783-4 |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Impactul învățării interacționale asupra relațiilor grup–școală | Învățarea școlară în contextul provocărilor societale | Chişinău | 2023 | pp. 121-126 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/197263 | 978-9975-46-859-6 | |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Orientarea procesului de învăţare spre o educaţie plurilingvă | Univers Pedagogic | nr. 4(80) | 2023 | pp. 97-101 | https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.4.15 | 1811-5470 | |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Predarea limbilor străine cu interacțiuni | Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic | Chişinău | 2023 | pp. 75-83 | https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p75-83 | 978-9975-46-822-0 | |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Specificul și criteriile de organizare a învăţării interacţionale | Univers Pedagogic | nr. 4(76) | 2022 | pp. 39-46 | https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.08 | 1811-5470 | |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Abordarea interacțională în predarea/învățarea limbilor străine | Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică | Ediția 10, Vol. II | Bălți | 2021 | pp. 27-32 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/159353 | 978-9975-50-270-2 |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Approche interactionnelle de l'enseignement / apprentissage des langues | Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională | Chişinău | 2021 | pp. 79-83 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/150083 | 978-9975-56-934-7 | |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Competența lingvistică la nivelul Pre-A1 într-o limbă străină | Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități | Chişinău | 2021 | pp. 126-129 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/149903 | 978-9975-56-952-1 | |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Considerente teoretice şi psihopedagogice cu privire la învăţarea unei limbi străine în educaţia timpurie | Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice | Chişinău | 2021 | pp. 350-354 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/130109 | 978-9975-3336-2-7 | |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Tendințe actuale în vederea coborârii vârstei de debut în învățarea unei limbi străine | Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Metodologii de învăţare eficientă în contextul noilor provocări societale | Vol. 6 | Chișinău, Republica Moldova | 2021 | pp. 103-108 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/124913 | 978-9975-76-323-3 |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Învăţarea limbilor străine în contextul provocărilor societale | Educația: factor primordial în dezvoltarea societății | Chişinău | 2020 | pp. 97-103 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/111532 | 978-9975-48-178-6 | |
FRANŢUZAN, Ludmila, GRIGOR, Ina, STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Învățarea școlară eficientă: abordări conceptuale și metodologice | Univers Pedagogic | nr. 2(66) | 2020 | pp. 21-31 | https://doi.org/10.5281/zenodo.4090444 | 1811-5470 | |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Abordări conceptuale ale învățării școlare | Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei | Vol.7, Partea 2 | Cahul, Republica Moldova | 2020 | pp. 115-118 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/116570 | 978-9975-88-060-2 |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Condiţii pedagogice pentru învăţarea unei limbi străine la vârsta de 6-7 ani | Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor | Volumul II | Bălți | 2020 | pp. 42-48 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/120449 | 978-9975-50-256-6 |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Un posibil curriculum la limba străină pentru instituțiile de educație timpurie (la vârsta de 6-7 ani) | Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare | Ediția 3-a | Bălți | 2020 | pp. 356-362 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/117904 | 978-9975-3422-5-4 |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Abordări teoretice privind învățarea limbilor străine de către copiii de 6-7 ani | Univers Pedagogic | nr. 4(64) | 2019 | pp. 24-31 | https://doi.org/10.5281/zenodo.3567622 | 1811-5470 | |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Conceptualizarea domeniului Eu, familia și societatea în educația timpurie | Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei | Vol.6, Partea 2 | Cahul, Republica Moldova | 2019 | pp. 123-125 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/90689 | |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Rolul educatorului în promovarea unei educaţii interculturale | Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale | Chișinău, Republica Moldova | 2019 | pp. 500-504 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/90263 | 978-9975-48-156-4 | |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Managementul pregătirii preșcolarului pentru școală | Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare | Ediția 2-a | Bălți | 2018 | pp. 295-298 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/121581 | 978-9975-3260-0-1 |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Noua paradigmă curriculară în educaţia timpurie | Curriculumul şcolar:provocări şi oportunităţi de dezvoltare | Chisinau, Republica Moldova | 2018 | pp. 219-223 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/69228 | 978-9975-48 | |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Pregătirea copilului pentru școală din perspectiva domeniului dezvoltare socio-emoțională | Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei | Vol.2 | Cahul, Republica Moldova | 2018 | pp. 154-157 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/66857 | 978-9975-88-042-8 |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Teorii privind educația socio-emoțională în dezvoltarea copilului | Научно-образовательное пространство:реалии и перспективы повышения качества образования | Ediția 1 | Комрат | 2018 | pp. 204-208 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/70481 | 978-9975-83-068-3 |
HADÎRCĂ, Maria, STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Educaţia plurilingva si modelul pedagogic de învaţare a limbilor straine în educaţia timpurie | Acta et commentationes. Ştiinţe ale Educaţiei | nr. 2(11) | 2017 | pp. 164-173 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/58471 | 1857-0623 | |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Evaluarea domeniului dezvoltarea socio-emoţională în preșcolaritate | Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale | Chişinău | 2017 | pp. 147-150 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/81125 | 978-9975-48-118-2 | |
CLICHICI, Veronica, STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Jocul – premisă a dezvoltării capacităților și atitudinilor de învățare în educația timpurie | Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare | Ediția 1-a | Bălți | 2017 | pp. 104-108 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/60178 | 978-9975-132-97-8 |
CLICHICI, Veronica, STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Maria Hadîrcă – ascendentă a creativităţii ştiinţifice | Univers Pedagogic | nr. 4(56) | 2017 | p. 110 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/60487 | 1811-5470 | |
CLICHICI, Veronica, STRAISTARI-LUNGU, Cristina, DUMINICĂ, Stella | Noi abordări de dezvoltare a curriculumului și a tehnologiilor educaționale în educația timpurie | Univers Pedagogic | nr. 1(53) | 2017 | pp. 20-26 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/52704 | 1811-5470 | |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Particularitățile psihologice ale copiilor de 3-6/7 ani prin prisma domeniului dezvoltării socio-emoţionale | Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei | Vol.2 | Cahul | 2017 | pp. 151-156 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/57338 | 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3 |
CLICHICI, Veronica, STRAISTARI-LUNGU, Cristina, DUMINICĂ, Stella, DASCAL, Angela | Percepţii şi opinii ale cadrelor didactice privind metodologia de asigurare a procesului educaţiei timpurii în raport cu SÎDC | Univers Pedagogic | nr. 3(55) | 2017 | pp. 93-101 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/59276 | 1811-5470 | |
HADÎRCĂ, Maria, STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Rolul părinţilor în studierea unei limbi străine în preşcolaritate | Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane | Ediția 2 | Chișinău | 2017 | pp. 334-340 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/125346 | 978-9975-46-325-6 |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Asigurarea stării de bine a copilului de vârstă timpurie în cadrul activităţilor de limbi străine | Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei | Vol.2 | Cahul | 2016 | pp. 259-262 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/126349 | 978-9975-914-90-1 |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Consideraţii psihopedagogice privind vârsta optimă de debut în învăţarea limbilor străine | Univers Pedagogic | nr. 4(52) | 2016 | pp. 92-99 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/52056 | 1811-5470 | |
VASIAN, Tatiana, STANCIUC, Zinaida, RACU, Jana, DUMINICĂ, Stella, STRAISTARI-LUNGU, Cristina, COMAN, Liliana | Educaţia timpurie: sporirea calităţii şi eficienţei | Univers Pedagogic | nr. 1(49) | 2016 | pp. 28-33 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/45379 | 1811-5470 | |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Starea de bine a copilului – perspectivă spre o educaţie de calitate | Tehnologii didactice moderne:In memoriam dr. hab., prof. univ. Stela Cemortan | Chişinău | 2016 | pp. 133-137 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/88333 | 978-9975-48-102-1 | |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Cadrul legal european cu referire la studierea limbilor străine în grădiniţă | Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei | Vol.2 | Cahul, Republica Moldova | 2015 | pp. 137-141 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/133448 | 978-9975-914-98-7 |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Promovarea valorilor prin studierea limbilor străine de la vârsta preşcolară | Valorile moral-spirituale ale educaţiei. In memoriam Mihail Terentii | Chişinău | 2015 | pp. 176-179 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/85766 | 978-9975-48-069-7 | |
STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Tendinţe actuale în studierea limbilor străine începând cu vârsta timpurie | Școala modernă:provocări și oportunități | Chișinău, Republica Moldova | 2015 | pp. 574-577 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/81916 | 978-9975-48-100-7 | |
CEMORTAN, Stela, RACU, Jana, CUZNEŢOV, Larisa, MOCANU, Liuba, MELINTE, Diana, VOLOŞIN, Elvira, ACCIU, Victoria, DUMINICĂ, Stella, DASCAL, Angela, STRAISTARI-LUNGU, Cristina | Imperativele restructurării sistemului educaţiei preşcolare din Republica Moldova | Univers Pedagogic | nr. 1 | 2011 | pp. 58-62 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/21496 | 1811-5470 |