Cuvinte-cheie (10): online marketing (2), new marketing tendencies (1), strategic marketing planning (1)
Publicaţii la conferinţe din RM - 3.
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 3
Particularităţile instrumentelor de marketing în vînzările online |
Melnic Igor , Golovco Vasile |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Vol.1. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-893-2. |
Disponibil online 20 April, 2018. Descarcări-67. Vizualizări-905 |
Studiul imaginii și consumul produselor „Viorica-cosmetic” |
Tatarciuc Liliana , Golovco Vasile |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetătoriSimpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediția.15, Vol.2. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-881-9. |
Disponibil online 19 January, 2018. Descarcări-16. Vizualizări-787 |
Abordări moderne în planificarea strategică de marketing |
Melnic Igor , Golovco Vasile |
Academia de Studii Economice din Moldova |
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic |
Vol.2. 2016. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-835-2. |
Disponibil online 25 April, 2018. Descarcări-104. Vizualizări-1072 |