Burbulea Rodica
Publicaţii la conferinţe din RM - 15, Descărcări - 362, Vizualizări - 7172
Directions and measures for the promotion of agrifood products from the Republic of Moldova on the European Union market |
Burbulea Rodica , Gangan Svetlana |
Competitiveness and sustainable development |
Ediția 5. 2023. Chișinău. Tehnica-UTM. 208-212. |
Disponibil online 26 January, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-52 |
Digital marketing in the light of promoting and strengthening the image on the market |
Memeţ Diana , Burbulea Rodica , Gangan Svetlana |
Competitiveness and sustainable development |
Ediția 5. 2023. Chișinău. Tehnica-UTM. 224-228. |
Disponibil online 26 January, 2024. Descarcări-1. Vizualizări-66 |
Study on the behavior of real estate consumers on the market of the Republic of Moldova |
Burbulea Rodica , Movileanu Veronica |
Cadastru și Drept |
Vol.55. 2022. Chişinău Republica Moldova. Universitatea Agrară de Stat din Moldova. 262-265. |
Disponibil online 12 January, 2022. Descarcări-14. Vizualizări-474 |
Modern visions and approaches of holistic marketi |
Burbulea Rodica , Gangan Svetlana |
Competitiveness and sustainable development |
Editia 4. 2022. Chișinău. Tehnica-UTM. 151-155. |
Disponibil online 3 January, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-282 |
Analiza mediului de afaceri favorabil pentru dezvoltarea întreprinderilor din Republica Moldova |
Moroi Elena , Burbulea Rodica |
Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration |
Ediţia a 5-a. 2022. Chișinău, Republica Moldova. . 15-24. |
Disponibil online 23 January, 2023. Descarcări-9. Vizualizări-276 |
Abordări contemporane privind comportamentul consumatorilor și modele de investigare a influenței reclamei asupra comportamentului consumatorului |
Burbulea Rodica , Dombrovschi Ina |
Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration |
Ediția 4, Vol.1. 2021. Chișinău, Republica Moldova. . 98-102. |
Disponibil online 28 April, 2022. Descarcări-67. Vizualizări-452 |
Sectorul serviciilor hoteliere și impactul consecințelor pandemiei Covid-19 |
Sava Elena , Burbulea Rodica , Barcari Igor |
Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration |
Ediția 4, Vol.1. 2021. Chișinău, Republica Moldova. . 114-119. |
Disponibil online 28 April, 2022. Descarcări-58. Vizualizări-386 |
Integrarea comercială a Republicii Moldova în spațiul european commercial |
Dombrovschi Ina , Burbulea Rodica |
Perspectives and achievements within European Integration of Moldova |
Vol.2. 2021. Chișinău, Republica Moldova. . 36-40. |
Disponibil online 3 February, 2023. Descarcări-4. Vizualizări-246 |
Analiza strategiilor promoționale aplicate în entitate |
Burbulea Rodica |
Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene |
2019. Chișinău, Republica Moldova. Tipografia „Adrilang“. 219-223. |
Disponibil online 27 December, 2019. Descarcări-69. Vizualizări-911 |
Indicaţia geografică, denumirea de origine – instrumente eficiente de marketing pentru promovarea dezvoltării socio-economice a ţării |
Burbulea Rodica , Movileanu Veronica , Gangan Svetlana |
Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice |
Vol.50. 2018. Chișinău, Republica Moldova. Universitatea Agrară de Stat din Moldova. 136-140. |
Disponibil online 11 November, 2019. Descarcări-9. Vizualizări-585 |
Tendinţe de dezvoltare a strategiilor de poziţionare pe piaţă a întreprinderilor agroalimentare |
Burbulea Rodica , Melnic Viorel |
Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice |
Vol.50. 2018. Chișinău, Republica Moldova. Universitatea Agrară de Stat din Moldova. 151-154. |
Disponibil online 11 November, 2019. Descarcări-46. Vizualizări-887 |
Sisteme de clasificare şi codificare a mărfurilor utilizate în comerţul internaţional |
Burbulea Rodica , Şuşu-Ţurcan Aurelia |
Economie |
Vol.37. 2013. Chișinău, Republica Moldova. Centrul editorial UASM. 177-181. |
Disponibil online 12 April, 2020. Descarcări-6. Vizualizări-581 |
Piaţa turistică – principala componentă a mediului economico – social |
Burbulea Rodica |
Economie |
Vol.31. 2012. Chişinău. . 299-304. |
Disponibil online 11 April, 2020. Descarcări-38. Vizualizări-661 |
Gama sortimentală şi analiza politicii de produs în unităţile de agrement |
Burbulea Rodica , Şuşu-Ţurcan Aurelia |
Economie |
Vol.31. 2012. Chişinău. . 321-324. |
Disponibil online 11 April, 2020. Descarcări-30. Vizualizări-763 |
Aprecierea gradului de satisfacţie a clienţilor faţă de produsele întreprinderii |
Burbulea Rodica |
Economie. |
Vol. 25 (2). 2010. Chişinău. Centrul editorial UASM. 27-32. |
Disponibil online 2 October, 2019. Descarcări-10. Vizualizări-550 |