Ejov Alexandr
Publicaţii la conferinţe din RM - 12, Descărcări - 735, Vizualizări - 10355
Diplomația digitală și diplomația WEB 2.0 în formarea imaginii atractive a statului pe arena internațională: aspecte teoretico-conceptuale |
Ejov Alexandr , Ejova Cristina |
Ştiinţa politică şi administrativă: provocări globale, soluţii locale |
2021. Chişinău. Tipografia “Fox Trading”. 125-131. |
Disponibil online 7 December, 2021. Descarcări-16. Vizualizări-343 |
Particularităţile formării imaginii şi brandului oraşului |
Ejov Alexandr |
Teoria şi practica administrării publice |
2019. Chișinău, Republica Moldova. Academia de Administrare Publică. 262-266. |
Disponibil online 29 May, 2019. Descarcări-25. Vizualizări-659 |
Abordări teoretice fundamentale ale marketingului țării |
Ejov Alexandr |
Teoria şi practica administrării publice |
2018. Chișinău, Republica Moldova. Academia de Administrare Publică. 225-229. |
Disponibil online 20 November, 2018. Descarcări-41. Vizualizări-738 |
Rolul strategiei de brand în promovarea oraşelor |
Ejov Alexandr |
Integrare prin cercetare si inovare. |
SS. 2018. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 81-84. |
Disponibil online 25 June, 2019. Descarcări-84. Vizualizări-922 |
Metodologia cercetării imaginii de stat |
Ejov Alexandr |
Teoria şi practica administrării publice |
2017. Chișinău, Republica Moldova. S.C. „Elan Poligraf” S.R.L.. 170-174. |
Disponibil online 3 January, 2018. Descarcări-30. Vizualizări-665 |
Brandingul de stat: aspecte teoretico-practice |
Ejov Alexandr |
Integrare prin cercetare și inovare. |
R, SS. 2017. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 296-299. |
Disponibil online 13 May, 2021. Descarcări-3. Vizualizări-243 |
Brandingul naţional: aspecte teoretice şi practice |
Ejov Alexandr |
Teoria şi practica administrării publice |
2016. Chisinau, Moldova. S.C. „Garamont-Studio” S.R.L.. 177-180. |
Disponibil online 2 April, 2018. Descarcări-76. Vizualizări-866 |
Soft power of image policy of the UK and Germany: lessons forthe Republic of Moldova |
Ejov Alexandr |
Ţările post-sovietice între UE şi Federaţia Rusă – analiza circumstanţelor specifice şi tendinţelor politice |
2016. Chișinău, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 260-269. |
Disponibil online 17 July, 2018. Descarcări-12. Vizualizări-860 |
Soft power of China |
Ejov Alexandr |
Integrare prin cercetare și inovare. |
Vol.2, R, SSU. 2016. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 130-133. |
Disponibil online 22 April, 2019. Descarcări-9. Vizualizări-634 |
Brandingul naţional ca instrument de formare a imaginii internaţionale a statului |
Ejov Alexandr |
Integrare prin cercetare şi inovare. |
R, SJE. 2015. Chisinau, Republica Moldova. Universitatea de Stat din Moldova. 206-209. |
Disponibil online 19 October, 2019. Descarcări-183. Vizualizări-1762 |
Diplomaţia publică ca instrument de formare a imaginii statului |
Ejov Alexandr , Ejova Cristina |
Integrare prin cercetare şi inovare. |
Vol.1, R, SS. 2014. Chisinau, Republica Moldova. Universitatea de Stat din Moldova. 177-180. |
Disponibil online 3 April, 2020. Descarcări-150. Vizualizări-1526 |
Rolul branding-ului naţional în formarea imaginii statului |
Ejova Cristina , Ejov Alexandr |
Integrare prin cercetare şi inovare. |
R, SJ, SE. 2013. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 219-221. |
Disponibil online 5 June, 2020. Descarcări-106. Vizualizări-1137 |