IBN
Închide

Ejov Alexandr

Publicaţii la conferinţe din RM - 12, Descărcări - 735, Vizualizări - 10355
XLS PDF DOC
ISO 690-2012

2021 - 1

Diplomația digitală și diplomația WEB 2.0 în formarea imaginii atractive a statului pe arena internațională: aspecte teoretico-conceptuale
Ejov Alexandr , Ejova Cristina
Ştiinţa politică şi administrativă: provocări globale, soluţii locale
2021. Chişinău. Tipografia “Fox Trading”. 125-131.
Disponibil online 7 December, 2021. Descarcări-16. Vizualizări-343
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2019 - 1

Particularităţile formării imaginii şi brandului oraşului
Ejov Alexandr
Teoria şi practica administrării publice
2019. Chișinău, Republica Moldova. Academia de Administrare Publică. 262-266.
Disponibil online 29 May, 2019. Descarcări-25. Vizualizări-659
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2018 - 2

Abordări teoretice fundamentale ale marketingului țării
Ejov Alexandr
Teoria şi practica administrării publice
2018. Chișinău, Republica Moldova. Academia de Administrare Publică. 225-229.
Disponibil online 20 November, 2018. Descarcări-41. Vizualizări-738
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul strategiei de brand în promovarea oraşelor
Ejov Alexandr
Integrare prin cercetare si inovare.
SS. 2018. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 81-84.
Disponibil online 25 June, 2019. Descarcări-84. Vizualizări-922
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2017 - 2

Metodologia cercetării imaginii de stat
Ejov Alexandr
Teoria şi practica administrării publice
2017. Chișinău, Republica Moldova. S.C. „Elan Poligraf” S.R.L.. 170-174.
Disponibil online 3 January, 2018. Descarcări-30. Vizualizări-665
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brandingul de stat: aspecte teoretico-practice
Ejov Alexandr
Integrare prin cercetare și inovare.
R, SS. 2017. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 296-299.
Disponibil online 13 May, 2021. Descarcări-3. Vizualizări-243
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2016 - 3

Brandingul naţional: aspecte teoretice şi practice
Ejov Alexandr
Teoria şi practica administrării publice
2016. Chisinau, Moldova. S.C. „Garamont-Studio” S.R.L.. 177-180.
Disponibil online 2 April, 2018. Descarcări-76. Vizualizări-866
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Soft power of image policy of the UK and Germany: lessons forthe Republic of Moldova
Ejov Alexandr
Ţările post-sovietice între UE şi Federaţia Rusă – analiza circumstanţelor specifice şi tendinţelor politice
2016. Chișinău, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 260-269.
Disponibil online 17 July, 2018. Descarcări-12. Vizualizări-860
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Soft power of China
Ejov Alexandr
Integrare prin cercetare și inovare.
Vol.2, R, SSU. 2016. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 130-133.
Disponibil online 22 April, 2019. Descarcări-9. Vizualizări-634
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2015 - 1

Brandingul naţional ca instrument de formare a imaginii internaţionale a statului
Ejov Alexandr
Integrare prin cercetare şi inovare.
R, SJE. 2015. Chisinau, Republica Moldova. Universitatea de Stat din Moldova. 206-209.
Disponibil online 19 October, 2019. Descarcări-183. Vizualizări-1762
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2014 - 1

Diplomaţia publică ca instrument de formare a imaginii statului
Ejov Alexandr , Ejova Cristina
Integrare prin cercetare şi inovare.
Vol.1, R, SS. 2014. Chisinau, Republica Moldova. Universitatea de Stat din Moldova. 177-180.
Disponibil online 3 April, 2020. Descarcări-150. Vizualizări-1526
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2013 - 1

Rolul branding-ului naţional în formarea imaginii statului
Ejova Cristina , Ejov Alexandr
Integrare prin cercetare şi inovare.
R, SJ, SE. 2013. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 219-221.
Disponibil online 5 June, 2020. Descarcări-106. Vizualizări-1137
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 12 of 12