IBN
  



  














    
  


    
Închide
Lista publicaţiilor: Savciuc Oxana - 22

2023 - 3

Modificări în comportamentul consumatorilor de informații științifice, ca bază a interacțiunii dintre cercetător și biblioteca științifică
Railean Elena Arcadi, Savciuc Oxana
Academia de Studii Economice din Moldova
Economica
Nr. 1(123) / 2023 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 17 May, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Green marketing through the lens of waste collection and treatment
Savciuc Oxana , Gangan Iulian
Academy of Economic Studies of Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 27-a . 2023. Chişinău Republica Moldova. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 197-203.
Disponibil online 21 February, 2024
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Green marketing through the lens of waste collection and treatment
Savciuc Oxana , Gangan Iulian
Academy of Economic Studies of Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 27-a, Volumul 1. 2023. Chişinău Republica Moldova. "Print-Caro" SRL. 22-22.
Disponibil online 14 February, 2024
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2022 - 2

The audit of marketing activities is a control tool in the company's management system
Savciuc Oxana
Academy of Economic Studies of Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 26-a. 2022. Chişinău Republica Moldova. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 14-14.
Disponibil online 30 March, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Neuromarketingul și aspecte etice în realizarea cercetărilor de piață
Savciuc Oxana
Academia de Studii Economice din Moldova
30 years of economic reforms in the Republic of Moldova: economic progress via innovation and competitiveness
Vol.1. 2022. Chișinău, Republica Moldova. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 128-137.
Disponibil online 9 May, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2020 - 2

Interferențele dintre comunicarea de marketing și psihologia socială
Savciuc Oxana , Japalău Svetlana
Academia de Studii Economice din Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 22-a . 2020. Chişinău Republica Moldova. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 151-162.
Disponibil online 27 November, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Creativitatea și limitele etice ale marketingului social în sănătatea publică
Savciuc Oxana , Timotin Alina Valeriu
1 Academia de Studii Economice din Moldova,
2 Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Nr. 3(58) / 2020 / ISSN 1857-0461 / ISSNe 2587-3687
Disponibil online 10 December, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2019 - 2

Neuromarketing-ul: artă. Ştiinţă. Oportunitate
Savciuc Oxana , Tamasciuc Valeria
Academia de Studii Economice din Moldova
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători
Ediţia 17. 2019. Chişinău Republica Moldova. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 73-74.
Disponibil online 11 December, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Metode specifice de promovare în domeniul editorial sau cum se fabrică un bestseller?
Savciuc Oxana , Ghenciu Dorina
Academia de Studii Economice din Moldova
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători
Ediţia 17. 2019. Chişinău Republica Moldova. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 319-323.
Disponibil online 5 December, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2018 - 2

Noi tehnici de dezvoltare a relaţiilor cu clienţii
Savciuc Oxana
Academia de Studii Economice din Moldova
Competitivitatea şi Inovarea în Economia Cunoaşterii
Ediția 21, Vol.2. 2018. Chişinău Republica Moldova. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 256-261.
Disponibil online 21 January, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The essence of social marketing with application in the field of health services
Timotin Alina Valeriu, Savciuc Oxana
Academy of Economic Studies of Moldova
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători
Ediţia 16. 2018. Chișinău, Republica Moldova. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 133-141.
Disponibil online 13 December, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2017 - 1

Tendinţele marketingului modern la etapa actuală: experienţe mondiale şi locale
Casap Lucia , Savciuc Oxana
Academia de Studii Economice din Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Vol.1. 2017. Chișinău, Republica Moldova. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 45-51.
Disponibil online 20 April, 2018
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2016 - 2

New Forms of Scientific Communication for Research Intensification
Savciuc Oxana , Railean Elena Arcadi
Academy of Economic Studies of Moldova
Eastern European Journal for Regional Studies (EEJRS)
Nr. 1(2) / 2016 / ISSN 1857-436X / ISSNe 2537-6179
Disponibil online 10 March, 2018
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aplicarea marketingului social în domeniul sănătăţii publice
Savciuc Oxana , Timotin Alina Valeriu
1 Academia de Studii Economice din Moldova,
2 Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.2. 2016. Chișinău, Republica Moldova. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 217-223.
Disponibil online 25 April, 2018
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2015 - 2

Education Marketing and the Role of IT Technologies in Its Developme
Casap Lucia , Savciuc Oxana
Academy of Economic Studies of Moldova
Professional Education and Economic Needs of the Black Sea Region
2015. Chişinău. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 56-61.
Disponibil online 25 March, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The impact of project marketing on the projects finality
Savciuc Oxana , Casap Lucia
Academy of Economic Studies of Moldova
Eastern European Journal for Regional Studies (EEJRS)
Nr. 1(1) / 2015 / ISSN 1857-436X / ISSNe 2537-6179
Disponibil online 3 April, 2018
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2014 - 1

Rolul brandingului in marketingul strategic
Savciuc Oxana , Belostecinic Igor
Academia de Studii Economice din Moldova
Economica
Nr. 3(89) / 2014 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 26 November, 2014
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2013 - 2

Optimization of the academic libraries operations on the basis of innovative marketing
Savciuc Oxana , Railean Elena Arcadi
Academy of Economic Studies of Moldova
Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova
Nr. 11(2) / 2013 / ISSN 1857-1433
Disponibil online 27 November, 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Biblioteca în sistemul de creare şi difuzare a cunoştinţelor ştiinţifice
Savciuc Oxana , Railean Elena Arcadi
Academia de Studii Economice din Moldova
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Nr. 1(28) / 2013 / ISSN 1857-0461 / ISSNe 2587-3687
Disponibil online 29 November, 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2011 - 2

Probleme actuale ale pieţei întreprinderilor de alimentaţie publică din Republica Moldova
Organ Elena , Savciuc Oxana
Academia de Studii Economice din Moldova
Economica
Nr. 1(75) / 2011 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 5 December, 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-20 of 22