IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afiliat la Universitatea „Aurel Vlaicu” din Arad

2022 - 2

Viziune interpretativă asupra lucrării habanera pentru vioară și pian a compozitorului român Dumitru Capoianu
Roman Iulia
Învățământul artistic – dimensiuni culturale
2022. Chișinău, Republica Moldova. "Notograf Prim" SRL. 36-39.
Disponibil online 13 May, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Viziune interpretativă asupra lucrării habanera pentru vioară și pian a compozitorului român Dumitru Capoianu
Roman Iulia
Învățământul artistic – dimensiuni culturaleTezele comunicărilor
2022. Chișinău, Republica Moldova. Academia de Muzică, Teatru și Arte Plastice. 23-24.
Disponibil online 9 March, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2021 - 2

Aspecte stilistice în lucrarea la sat pentru clarinet și pian de Vasile Ijac
Roman Iulia , Roman Ciprian-Cătălin
Învățământul artistic – dimensiuni culturale
Vol.1. 2021. Chișinău, Republica Moldova. Academia de Muzică, Teatru și Arte Plastice. 65-66.
Disponibil online 30 September, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspecte morfologice în lucrarea La sat pentru clarinet și pian de Vasile Ijac
Roman Iulia , Roman Ciprian-Cătălin
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică
Nr. 4(41) / 2021 / ISSN 2345-1408 / ISSNe 2345-1831
Disponibil online 18 March, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2020 - 1

Stil și originalitate în creația lui Vasile Ijac. Miniaturile pentru pian hedonisme
Roman Iulia
Învățământul artistic – dimensiuni culturale
Vol.1. 2020. Chișinău, Republica Moldova. . 56-56.
Disponibil online 14 December, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5