IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afiliat la Universitatea de Stat din Moldova

2024 - 1

Andragogic concept and tool of learning and education of adults
Guţu Vladimir , Ţurcanu Carolina , Toma Natalia
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 9(169) / 2024 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 21 February, 2024
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2023 - 1

Dezvoltarea psihică: concept și caracteristici esențiale
Toma Natalia
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe sociale
SS. 2023. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 88-93.
Disponibil online 8 April, 2024
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2022 - 4

Perioadele de criză și factorii care afectează dezvoltarea ființei umane
Toma Natalia
Integrare prin cercetare și inovare.Științe ale educației
SE. 2022. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 24-26.
Disponibil online 20 February, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evaluarea curriculumului pentru învățarea și educația a dulților: model de evaluare statică
Spînu Lilia , Toma Natalia
Integrare prin cercetare și inovare.Științe ale educației
SE. 2022. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 183-186.
Disponibil online 21 February, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Social and psychological framework of curriculum for learning and education of adults
Toma Natalia
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(155) / 2022 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 9 June, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Social anxiety factors: psychological and educational mechanisms of regulation
Toma Natalia
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research. International conference of applied psychology
Ediția 2. 2022. Chișinău, Republic of Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 273-282.
Disponibil online 11 January, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2021 - 2

Particularităţile psihologice ale educaţiei adulţilor: context formal, nonformal şi informal
Toma Natalia
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(145) / 2021 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 11 June, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poziționări sociale și psihologice ale educației nonformale
Toma Natalia
Integrare prin cercetare și inovare.Științe sociale
SS. 2021. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 98-100.
Disponibil online 11 January, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2020 - 2

Educația nonformală a tinerilor și a adulților: cadrul motivațional
Toma Natalia
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(135) / 2020 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 22 August, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Particularitățile motivației pentru învățare la tineri și adulți: cadrul nonformal
Toma Natalia
Integrare prin cercetare si inovare.Științe sociale
R, SS. 2020. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 138-141.
Disponibil online 2 December, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2019 - 3

Spre o teorie a realizării continuității dintre ciclurile de învățământ superior
Guţu Vladimir , Toma Natalia
Integrare prin cercetare si inovare.Științe sociale
Vol.1, SS. 2019. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 22-25.
Disponibil online 26 November, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Diminuarea anxietății academice la studenții cu diferite stiluri cognitive prin mecanismul motivațional: argument și metodologie de intervenție
Toma Natalia
Integrare prin cercetare si inovare.Științe sociale
Vol.1, SS. 2019. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 158-162.
Disponibil online 27 November, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reglarea/diminuarea anxietăţii academice la studenţi prin mecanismul motivaţional: argument şi metodologie de intervenţie
Toma Natalia
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale
2019. Chișinău, Republica Moldova. Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei. 269-274.
Disponibil online 19 December, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2018 - 2

Structural-strategic approaches to couple and family therapy struguling with abuse and domestic violence
Toma Sergiu , Captari Victoria , Toma Natalia
Current Affairs and Perspectives in Psychological ResearchInternational conference of applied psychology
2018. Chișinău, Republic of Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 14-15.
Disponibil online 4 June, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Structural-strategic approaches to couple and family therapy struguling with abuse and domestic violence
Toma Sergiu , Captari Victoria , Toma Natalia
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 27 November, 2018
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2017 - 2

Cadrul normativ/reglator privind domeniile de formare profesională, specialități, calificări și ocupații: probleme de interconexiune și implementare
Guţu Vladimir , Paiu Mihai , Ţurcanu Carolina , Repida Tatiana , Toma Natalia
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 21 March, 2018
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Forme de organizare a activității didactice și de asigurare a continuității între ciclurile învățământului superior
Ţurcanu Carolina , Toma Natalia
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 24 July, 2017
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2015 - 3

Reflexia – mecanism al gândirii, activităţii şi autocunoaşterii
Toma Natalia
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 5 August, 2015
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mecanismul reflexiv de reglare şi diminuare a anxietăţii situaţionale/academice la studenţi
Toma Natalia
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 9(89) / 2015 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 28 December, 2015
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stiluri cognitive şi anxietatea
Toma Natalia
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 5 August, 2015
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-20 of 22