Afiliat la Universitatea de Stat din Moldova
Tehnici de vizualizare în investigația jurnalistică în mediul online visualization |
Rusnac Ludmila |
Creativitatea în jurnalism |
Vol.5. 2023. Chişinău. CEP USM. 12-16. |
Disponibil online 15 July, 2023 |
Configurarea tehnicilor discursive în textul jurnalistic |
Rusnac Ludmila |
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe umanistice. Ştiinţe sociale |
SU, SS. 2022. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 126-128. |
Disponibil online 13 February, 2023 |
Aspecte definitorii privind strategiile de elaborare a marketingului de conținut al spotului publicitar |
Rusnac Ludmila |
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe umanistice. Ştiinţe sociale. Ştiinţe economice. |
SU, SS, SE. 2021. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 94-96. |
Disponibil online 18 January, 2022 |
Amprente ale oralității în publicistica contemporană |
Rusnac Ludmila |
Creativitatea în jurnalism |
Vol.4. 2021. Chişinău. CEP USM. 53-61. |
Disponibil online 2 May, 2023 |
Imaginea media a persoanelor cu dizabilități – grup cu risc de incluziune socială |
Rusnac Ludmila |
Integrare prin cercetare si inovare.Stiințe umanistice. Ştiinţe sociale. Științe juridice și economice |
R, SU, SS, SJE. 2020. Chisinau, Republica Moldova. CEP USM. 124-127. |
Disponibil online 3 December, 2020 |
Tendințe și particularități ale emisiunii de divertisment din spațiul televizual autohton |
Rusnac Ludmila |
Valori ale mass-mediei în epoca contemporană |
Volumul VII. 2020. Chișinău, Republica Moldova. Institutul Patrimoniului Cultural. 85-96. |
Disponibil online 31 December, 2020 |
Programul culinar în emisia TV : particularități tipologice |
Rusnac Ludmila |
Moldoscopie |
Nr. 4(91) / 2020 / ISSN 1812-2566 / ISSNe 2587-4063 |
Disponibil online 6 April, 2021 |
Despre marca individualității în jurnalismul de opinie: Constantin Tănase și Viorel Mihail |
Rusnac Ludmila |
Creativitatea în jurnalism |
Vol.3. 2020. Chişinău. CEP USM. 63-72. |
Disponibil online 2 January, 2021 |
Advertising in a modern format: exigencies and excesses |
Rusnac Ludmila |
International Journal of Communication Research |
Vol. 10, / 2020 / ISSN 2246-9265 |
Disponibil online 19 December, 2023 |
Human trafficking as a social phenomenon and media event: contextualization and speech |
Rusnac Ludmila |
International Journal of Communication Research |
Vol. 9, / 2019 / ISSN 2246-9265 |
Disponibil online 19 December, 2023 |
Cuantificarea discursului creativ în contentul publicitar |
Rusnac Ludmila |
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe umanistice |
R, SU. 2018. Chisinau, Republica Moldova. CEP USM. 140-144. |
Disponibil online 4 June, 2019 |
1-20 of 24