IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afiliat la Universitatea de Stat din Moldova

2014 - 2

Formarea la studenţi a competenţei textuale, un imperativ al instruirii universitare
Cristei Tamara
Integrare prin cercetare şi inovare.Ştiinţe sociale
Vol.1, R, SS. 2014. Chisinau, Republica Moldova. Universitatea de Stat din Moldova. 100-103.
Disponibil online 1 April, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Spirit antimodern în literatura română din epoca romantică
Cristei Tamara
Integrare prin cercetare şi inovare.Ştiinţe umanistice
R, SU. 2014. Chisinau, Republica Moldova. Universitatea de Stat din Moldova. 124-127.
Disponibil online 8 April, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2010 - 1

Grigore Vieru: un model de lectură poetică
Cristei Tamara
Filologia modernă: realizări şi perspective în context europeanLimbă, limbaj, vorbire (In memoriam acad. Silviu Berejan şi acad. Grigore Vieru)
Ediția 3. 2010. Chișinău, Republica Moldova. Institutul de Filologie. 186-191.
Disponibil online 13 January, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2006 - 1

Hermeneutica pedagogică a textului
Cristei Tamara
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 4(38) / 2006 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 3 December, 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2005 - 1

Antinomia timp cronologic – timp psihologic şi conotaţiile ei în poemul confesiune de M. Eminescu
Ilaşciuc Adriana , Cristei Tamara
Primii paşi în ştiinţă
2005. Bălți. Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi. 67-71.
Disponibil online 15 June, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5