Cuvinte-cheie (36): types of enterprises modernization (2), modernization development concepts (2), technological order (2)
ORCiDScopus Author ID
- 2. Cărţi publicate peste hotare
- 2.2.Contribuții în monografii - 1
- 2.3.Contribuții în monografii indexate in Scopus - 0
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.2.Articole în reviste de cat. B+ - 1
- 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 1
- 4. Articole în reviste de peste hotare
- 4.2.Articole în reviste din Scopus - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 1
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 1
- 6. Publicații la manifestări științifice de peste hotare
- 6.2.Publicații la manifestări științifice indexate în Scopus - 1
Digital Tools to Support Market Interaction (The Case of CRM Systems) |
Muntean (Slobodeanu) Neli1 , Pirogova Oksana2 , Plotnikov Vladimir34 , Vertakova Yulia45 |
1 Academy of Economic Studies of Moldova, 2 Peter the Great Saint-Petersburg Polytechnic University, 3 Saint Petersburg University of Economics, 4 Southwest State University, 5 Kursk branch of the Financial University under the Government of the Russian Federation |
Global Challenges of Digital Transformation of Markets |
New York, Statele Unite: Nova Science Publishers, Inc., 2022. ISSN 978-168507989-5. |
Disponibil online 29 December, 2022. Descarcări-8. Vizualizări-238 |