IBN
Închide
Savciuc Oxana
Cuvinte-cheie (46): information needs (3), marketing (2), information literacy. (1)
Dinamica numărului de publicaţii pe ani
Dinamica articolelor pe ani
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Colaborarea autorului
Dinamica descărcărilor pe ani

Articole în reviste din RM - 8. Publicaţii la conferinţe din RM - 4.
XLS PDF DOC
SM ISO690:2012

2018 - 1

Noi tehnici de dezvoltare a relaţiilor cu clienţii
Savciuc Oxana
Academia de Studii Economice din Moldova
Competitivitatea şi Inovarea în Economia Cunoaşterii
Vol.2. 2018. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-931-1.
Disponibil online 21 January, 2019. Descarcări-1. Vizualizări-28
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2017 - 1

Tendinţele marketingului modern la etapa actuală: experienţe mondiale şi locale
Casap Lucia, Savciuc Oxana
Academia de Studii Economice din Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Vol.1. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-893-2.
Disponibil online 20 April, 2018. Descarcări-3. Vizualizări-97
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2016 - 2

Aplicarea marketingului social în domeniul sănătăţii publice
Savciuc Oxana1, Timotin Alina2
1 Academia de Studii Economice din Moldova,
2 Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.2. 2016. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-835-2.
Disponibil online 25 April, 2018. Descarcări-4. Vizualizări-93
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
New Forms of Scientific Communication for Research Intensification
Savciuc Oxana, Railean Elena
Academy of Economic Studies of Moldova
Eastern European Journal for Regional Studies (EEJRS)
Nr. 1(2) / 2016 / ISSN 2537-6179 / ISSNe 1857--436
Disponibil online 10 March, 2018. Descarcări-1. Vizualizări-148
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2015 - 2

Education Marketing and the Role of IT Technologies in Its Developme
Casap Lucia, Savciuc Oxana
Academy of Economic Studies of Moldova
Professional Education and Economic Needs of the Black Sea Region
2015. Chişinău. ISBN 978-9975-75-786-7.
Disponibil online 25 March, 2019. Descarcări-0. Vizualizări-20
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The impact of project marketing on the projects finality
Savciuc Oxana, Casap Lucia
Academy of Economic Studies of Moldova
Eastern European Journal for Regional Studies (EEJRS)
Nr. 1(1) / 2015 / ISSN 2537-6179 / ISSNe 1857--436
Disponibil online 3 April, 2018. Descarcări-2. Vizualizări-167
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2014 - 1

Rolul brandingului in marketingul strategic
Savciuc Oxana, Belostecinic Igor
Academia de Studii Economice din Moldova
Economica
Nr. 3(89) / 2014 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 26 November, 2014. Descarcări-10. Vizualizări-281
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2013 - 2

Biblioteca în sistemul de creare şi difuzare a cunoştinţelor ştiinţifice
Savciuc Oxana, Railean Elena
Academia de Studii Economice din Moldova
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Nr. 1(28) / 2013 / ISSN 1857-0461
Disponibil online 29 November, 2013. Descarcări-4. Vizualizări-298
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Optimization of the academic libraries operations on the basis of innovative marketing
Savciuc Oxana, Railean Elena
Academy of Economic Studies of Moldova
Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova
Nr. 11(2) / 2013 / ISSN 1857-1433
Disponibil online 27 November, 2013. Descarcări-1. Vizualizări-344
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2011 - 2

Probleme actuale ale pieţei întreprinderilor de alimentaţie publică din Republica Moldova
Organ Elena, Savciuc Oxana
Academia de Studii Economice din Moldova
Economica
Nr. 1(75) / 2011 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 5 December, 2013. Descarcări-17. Vizualizări-341
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Содержание понятия «Инновация»: Обзор точек зрения
Savciuc Oxana, Railean Elena
Академия экономического образования Молдавии
Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova
Nr. 9 / 2011 / ISSN 1857-1433
Disponibil online 16 December, 2013. Descarcări-0. Vizualizări-347
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2008 - 1

Probleme actuale de marketing în contextul evoluţiei pieţei autohtone
Savciuc Oxana
Academia de Studii Economice din Moldova
Economica
Nr. 4(64) / 2008 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 16 December, 2013. Descarcări-13. Vizualizări-268
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 12 of 12