ORCiD
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teze/Rezumate în culegeri - 1.
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.2.Articole în reviste de cat. B+ - 1
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 2
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 2
- 4. Articole în reviste de peste hotare
- 4.3.Articole în alte reviste științifice de peste hotare - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 6
- 5.4.Teze / rezumate în culegerile de la alte manifestări din RM - 1
Numele scenic și marca muzicală protejată: analiza brandingului muzical din Republica Moldova |
Badicu Iurie |
Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice |
CULTURA ȘI ARTA: cercetare, valorificare, promovare |
2023. Chişinău. ISBN 979-0-3481-0105-7. |
Disponibil online 26 June, 2023. Descarcări-2. Vizualizări-131 |
Aspecte culturologice ale funcționării și dezvoltării industriei muzicale globale |
Badicu Iurie |
Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice |
Învățământul artistic – dimensiuni culturaleTezele comunicărilor |
2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-117-81-4. |
Disponibil online 9 March, 2023. Descarcări-5. Vizualizări-275 |
Industria muzicală globală: teoria verigilor slabe |
Badicu Iurie |
Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice |
Învățământul artistic – dimensiuni culturale |
2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-84-176-4. |
Disponibil online 16 May, 2022. Descarcări-9. Vizualizări-371 |
Pseudonimul și marca comercială protejată: analiza brandingului muzical din Republica Moldova |
Badicu Iurie |
Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice |
CULTURA ȘI ARTA: cercetare, valorificare, promovare |
2022. Chişinău. . |
Disponibil online 4 January, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-220 |
Analiza swot – instrument relevant în perfecționarea industriei muzicale |
Badicu Iurie |
Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice |
Provocările contabilităţii în viziunea tinerilor cercetători |
Ediția a 6-a. 2022. Chişinău. ISBN (pdf) 978-9975-155-87-8. |
Disponibil online 6 February, 2023. Descarcări-8. Vizualizări-228 |
Concepte și teorii despre industria muzicală: analiza abordărilor socio-culturologice |
Badicu Iurie |
Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice |
Învățământul artistic – dimensiuni culturale |
Vol.2. 2021. Chișinău, Republica Moldova. . |
Disponibil online 24 September, 2021. Descarcări-16. Vizualizări-453 |
Monetizarea creativităţii in Republica Moldova. Exemple din diferite domenii ale economiei reale |
Badicu Iurie |
„Fabrica de Hituri“ SRL |
Lecturi AGEPI: Comunicări prezentate la simpozionul anual ştiinţifico-practic privind protecţia proprietăţii intelectuale |
ediţia a 18-a. 2016. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-911-96-2. |
Disponibil online 6 December, 2017. Descarcări-2. Vizualizări-587 |