Autori | Titlul lucrării | Titlul sursei | Nr. revista, editia, volumul | Locul publicarii | Anul publicarii | Paginile | DOI | ISSN / ISBN |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
IONAŞCU, Ina | Valorificarea dimensiunii sociale a competenței a învăța să înveți | Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului la cerințele pieței muncii | Ediția 6 | Chişinău | 2023 | pp. 256-264 | https://doi.org/10.5281/zenodo.10082212 | 978-9975-62-568-5 (PDF) |
IONAŞCU, Ina | Educația permanentă- premisă și rezultat al societății cunoașterii | Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământuluila cerinţele pieţii muncii | Ediția 5 | Chişinău | 2022 | pp. 87-97 | https://doi.org/10.5281/zenodo.7129174 | 978-9975-159-83-8 |
IONAŞCU, Ina | Lifelong learning in the knowledge-based society | The contemporary issues of the socio-humanistic sciences | Ediția 12 | Chişinău, 2022 | 2022 | pp. 296-302 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/162153 | 978-9975-164-83-2 |
IONAŞCU, Ina | Statutul educației în societatea cunoașterii | Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământuluila cerinţele pieţei muncii. In Memoriam Tamara Matei | Ediția 4 | Chişinău | 2021 | pp. 243-250 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/154894 | 978-9975-56-893-7 |
IONAŞCU, Ina | Repere psihopedagogice ale învățării autodirijate la adulți | Integrare prin cercetare si inovare.Științe sociale | Vol.1, SS | Chisinau, Republica Moldova | 2019 | pp. 83-87 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/88508 | 978-9975-149-50-1 |
IONAŞCU, Ina | The conceptual framework of lifelong learning in the learning society | Literature, Discourses and the Power of Multicultural Dialogue Communication, Journalism, Education Sciences, Psychology and Sociology | Ediția a 7-a, Comm. | Tîrgu Mureș, România | 2019 | pp. 260-266 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/137930 | 978-606-8624-09-9 |
IONAŞCU, Ina | Educatia adulților in societatea cunoașterii | Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământuluisuperior la cerinţele pieţii muncii | Ediția 3 | Chișinău, Republica Moldova | 2018 | pp. 98-103 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/134716 | 978-9975-56-604-9 |
IONAŞCU, Ina | Învățarea – activitate fundamentală și continuă a omului | Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii | Ediția 2 | Chişinău | 2017 | pp. 86-89 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/137283 | 978-9975-56-433-5 |
IONAŞCU, Ina | Educaţia permanentă – provocare a contemporaneităţii | Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe socioumanistice | Vol.1, R, SSU | Chisinau, Republica Moldova | 2016 | pp. 179-182 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/75841 | 978-9975-71-812-7 |
IONAŞCU, Ina | Key competences in the framework of competence-based education and lifelong learning | Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii | Ediția 1 | Chişinău | 2016 | pp. 94-98 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/137637 | 978-9975-71-790-8 |