IBN
Închide
Percinschi Olga
Dinamica numărului de publicaţii pe ani
Dinamica articolelor pe ani
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Colaborarea autorului
Dinamica descărcărilor pe ani
Proiecte(1)

XLS PDF DOC
SM ISO690:2012
DOC
ISO 690:2012Clasificate
  • 3. Articole în reviste din RM
  • 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
  • 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 5
  • 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 5
  • 3.2.Articole în alte reviste din RM - 3
  • 5. Publicaţii la manifestări din RM
  • 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 1

2016 - 2

Building a Country Brand and Its Further Promotion
Percinschi Olga1 , Diacova Olga2
1 Academy of Economic Studies of Moldova,
2 Stejaur-Market S.A
Intellectus
Nr. 1 / 2016 / ISSN 1810-7079 / ISSNe 1810-7087
Disponibil online 1 June, 2016. Descarcări-9. Vizualizări-965
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Particularities of the place branding of the european countries
Percinschi Olga1 , Egorov Igor2 , Diacova Olga3
1 Academy of Economic Studies of Moldova,
2 National Academy of Science of Ukraine,
3 Necunoscută, Moldova
Economie şi Sociologie
Nr. 1 / 2016 / ISSN 1857-4130
Disponibil online 27 June, 2016. Descarcări-6. Vizualizări-1552
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2015 - 2

The analysis of the art market from Republic of Moldova with innovative marketing elements (based on the author's interview)
Percinschi Olga
Academy of Economic Studies of Moldova
Economie şi Sociologie
Nr. 1 / 2015 / ISSN 1857-4130
Disponibil online 4 June, 2015. Descarcări-9. Vizualizări-1968
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Использование Интернет-маркетинга для развития арт-бизнеса
Перчинская Ольга
CReDO
Intellectus
Nr. 1 / 2015 / ISSN 1810-7079 / ISSNe 1810-7087
Disponibil online 17 June, 2015. Descarcări-9. Vizualizări-772
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2014 - 1

Analiza dezvoltării pieţei operelor de artă în Republica Moldova
Percinschi Olga12
1 CReDO,
2 Uniunea Artiştilor Plastici din Moldova
Intellectus
Nr. 4 / 2014 / ISSN 1810-7079 / ISSNe 1810-7087
Disponibil online 27 April, 2015. Descarcări-14. Vizualizări-812
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 5 of 5