Autori | Titlul lucrării | Titlul sursei | Nr. revista, editia, volumul | Locul publicarii | Anul publicarii | Paginile | DOI | ISSN / ISBN |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
GORAȘ, Mariana, CEBAN, Eudochia, ANDRIŢCHI, Viorica, MOGLAN, Natalia, BRANIŞTE, Silvia, VARTIC, Ana, DONŢU, Veronica | Dezvoltarea competențelor profesionale ale cadrelor didactice debutante : Ghid metodologic | Chişinău | 2023 | 132 p. | ||||
ŞOVA, Tatiana, BOROZAN, Maia | Dimensiuni actuale în abordarea managementului conflictelor pedagogice | Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare | Ediția 4-a | Bălți | 2022 | pp. 154-161 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/176133 | 978-9975-161-32-9 |
ŞOVA, Tatiana, BEȚIVU, Aurelia | Abordări contemporane ale educației „nativilor digitali” | Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane | Ediția 1, Vol.2 | Chişinău | 2021 | pp. 332-340 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/141530 | 978-9975-76-345-5. |
ŞOVA, Tatiana, RUSOV, Veronica | Predarea în parteneriat în clasa incluzivă | Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii | Ediția 6 | Bălți, Republica Moldova | 2021 | pp. 7-19 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/151923 | 978-9975-161-01-5 |
ŞOVA, Tatiana | Cultura emoțională a managerului – condiție pentru implementarea inovațiilor în educație | Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare | Ediția 3-a | Bălți | 2020 | pp. 218-224 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/117854 | 978-9975-3422-5-4 |
ŞOVA, Tatiana | Modalități de reducere a stresului profesional generat de conflictele interculturale | Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare | Ediția 3-a | Bălți | 2020 | pp. 533-539 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/117948 | 978-9975-3422-5-4 |
ŞOVA, Tatiana | Rezistența la stres – calitate specifică cadrelor didactice de sprijin | Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii | Ediția 5 | Bălți, Republica Moldova | 2019 | pp. 62-68 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/88908 | 978-9975-3302-8-2 |
ŞOVA, Tatiana, RUSOV, Veronica | Învățarea organizațională în contextul școlii moderne | Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare | Ediția 2-a | Bălți | 2018 | pp. 171-174 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/121548 | 978-9975-3260-0-1 |
ŞOVA, Tatiana | Educația pentru drepturile omului în învățământul primar: argumente și modalități de realizare | Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare | Ediția 2-a | Bălți | 2018 | pp. 337-344 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/121589 | 978-9975-3260-0-1 |
ŞOVA, Tatiana | Filmul educativ – instrument media de eficientizare a învăţării perceptiv-vizuale | Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii | Ediţia 4 | Bălți | 2018 | pp. 187-192 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/127364 | 978-9975-3276-1-9 |
ŞOVA, Tatiana | Provocări pentru o cultură a inovării în organizația școlară | Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică | Ediția 8 | Bălți | 2018 | pp. 178-180 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/90367 | 978-9975-50-235-1 |
BOROZAN, Maia, ŞOVA, Tatiana | Abordări contemporane ale coaching-ului în pedagogia culturii emoţionale | Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice | Bălți, Republica Moldova | 2017 | pp. 136-139 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/68450 | 978-9975-50-205-4 | |
ŞOVA, Tatiana | Disciplinarea pozitivă în clasa incluzivă | Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii | Ediția 3 | Bălți, Republica Moldova | 2017 | pp. 369-373 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/68167 | 978-9975-132-99-2 |
ŞOVA, Tatiana | Managerul şcolar – lider emoţional | Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare | Ediția 1-a | Bălți | 2017 | pp. 239-242 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/60239 | 978-9975-132-97-8 |
ŞOVA, Tatiana, ŢURCAN, Liliana | Poziţionări actuale privind comunicarea tolerantă în condiţii de stres ocupaţional | Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan | Bălți | 2016 | pp. 74-77 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/157095 | 978-9975-3145-9-6 | |
ŞOVA, Tatiana, ȚURCAN-BALŢAT, Lilia | Reprezentările sociale – premisă a comunicării pedagogice tolerante | Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii | Ediția 2 | Bălți, Republica Moldova | 2016 | pp. 23-27 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/133290 | 978-9975-132-71-8 |
CIOBANU, Lora, ŞOVA, Tatiana, RUSOV, Veronica | „Curriculum vitae” al programului de studiu 142.03/142.02 Pedagogie în învăţământul primar şi Pedagogie preşcolară | Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primarMaterialele conferinţei ştiinţifice internaţionale consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Arte | Bălți | 2015 | pp. 21-28 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/149357 | 978-9975-132-45-9 | |
ŞOVA, Tatiana | Educaţia pentru respectarea drepturilor copiilor – prioritate a şcolii moderne | Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primarMaterialele conferinţei ştiinţifice internaţionale consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Arte | Bălți | 2015 | pp. 41-48 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/149371 | 978-9975-132-45-9 | |
ŞOVA, Tatiana, ŢURCAN, Liliana | Poziţionări actuale privind comunicarea tolerantă în condiţii de stres ocupaţional | Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan | Bălți, Republica Moldova | 2015 | p. 15 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/134882 | 978-9975-50-161-3 | |
ŞOVA, Tatiana | Reaction styles to stress generated by social representations | Literature, Discourses and the Power of Multicultural Dialogue Psychology and Education Sciences | Ediția a 3-a, Psye. | Tîrgu Mureș, România | 2015 | pp. 589-594 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/138037 | 978-606-8624-21-1 |
ŞOVA, Tatiana | An insight on the evolution of the occupational stress concept | Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | nr. 36 | 2014 | pp. 1-7 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/32803 | 1857-0224 | |
ŞOVA, Tatiana | Competenţa de management al stresului ocupaţional – imperativ al formării cadrelor didactice | Univers Pedagogic | nr. 3 | 2014 | pp. 25-31 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/36226 | 1811-5470 | |
ŞOVA, Tatiana | Gestionarea stresului ocupațional în condițiile rezistenței la educație a elevilor | Rezistenţa la educaţie: Soluţii şi perspective | Balti, Republic of Moldova | 2014 | pp. 269-275 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/161166 | 978-9975-132-15-2 | |
ŞOVA, Tatiana | Strategii de reducere a stresului ocupaţional al profesorilor şcolari | Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | nr. 5-6(87-88) | 2014 | pp. 66-69 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/53268 | 1810-6455 | |
ШОВА, Татьяна | Учет типа темперамента в преодолении сопротивления воспитанию младших школьников | Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior | Vol.1 | Cahul, Republica Moldova | 2014 | pp. 296-300 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/180865 | 978-9975-914-90-1 |