Dinamica numărului de publicaţii pe ani | |||
Dinamica articolelor pe ani | |||
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani | |||
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani | |||
Colaborarea autorului | |||
Dinamica descărcărilor pe ani | |||
Proiecte | (1) |
Google Scholar ID
Articole în reviste din RM - 4. Publicaţii la conferinţe din RM - 8.
Teze/Rezumate în culegeri - 2.
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 3
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 4
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 4
- 5.4.Teze / rezumate în culegerile de la alte manifestări din RM - 2
Emerging trends and challenges of economic higher education |
Şişcan Ecaterina |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşteriiCulegere de rezumate |
Ediţia a 27-a, Volumul 1. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-175-99-9. |
Disponibil online 14 February, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-49 |
Key factors in selecting economic higher education institution: Republic of Moldova case study |
Şişcan Ecaterina |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Eastern European Journal for Regional Studies (EEJRS) |
Vol. 9, / 2023 / ISSN 1857-436X / ISSNe 2537-6179 |
Disponibil online 3 July, 2023. Descarcări-2. Vizualizări-136 |
Abordări metodologice în elaborarea strategiilor de marketing universitar |
Şişcan Ecaterina |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Integrare prin cercetare si inovare.Științe juridice și economice |
SJE. 2022. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-152-48-8. |
Disponibil online 17 February, 2023. Descarcări-3. Vizualizări-203 |
Aplicarea instrumentelor de marketing digital în promovarea instituțiilor de învățământ superior |
Şişcan Ecaterina |
Academia de Studii Economice din Moldova |
30 years of economic reforms in the Republic of Moldova: economic progress via innovation and competitiveness |
Vol.1. 2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-60-1. |
Disponibil online 10 May, 2022. Descarcări-72. Vizualizări-422 |
The challenges of higher education marketing in the digital era |
Şişcan Ecaterina |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşteriiCulegere de rezumate |
Ediţia a 26-a. 2022. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-93-9. |
Disponibil online 30 March, 2023. Descarcări-9. Vizualizări-303 |
Potențialul social media marketing ca instrument de promovare a instituției de învățământ superior |
Şişcan Ecaterina , Cristafovici Profira |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe umanistice. Ştiinţe sociale. Ştiinţe economice. |
SU, SS, SE. 2021. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-152-48-8. |
Disponibil online 18 January, 2022. Descarcări-5. Vizualizări-274 |
Competitivitatea întreprinderii și protecția drepturilor consumatorilor |
Cristafovici Profira , Şişcan Ecaterina |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Center for Studies in European Integration Working Papers Series |
Nr. 15 / 2020 / ISSN - / ISSNe 2537-6187 |
Disponibil online 18 April, 2021. Descarcări-6. Vizualizări-328 |
Factori consideraţi în procesul de alegere a instituţiei de învăţământ superior cu profil economic |
Şişcan Ecaterina , Zgherea Georgetta |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7. |
Disponibil online 29 January, 2020. Descarcări-17. Vizualizări-639 |
Particularitățile mixului de marketing în instituțiile de învățământ superior |
Şişcan Ecaterina |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 2(122) / 2019 / ISSN 1857-2073 / ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 1 September, 2019. Descarcări-155. Vizualizări-1015 |
Tendintele de dezvoltare a narketingului digital in Republica Moldova |
Şişcan Ecaterina , Baba Dumitru |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători |
Ediţia 17. 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-961-8. |
Disponibil online 11 December, 2019. Descarcări-55. Vizualizări-754 |
Weather marketing - o viziune nouă asupra promovării |
Şişcan Ecaterina , Rusu Aurelia |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători |
Ediţia 17. 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-961-8. |
Disponibil online 11 December, 2019. Descarcări-15. Vizualizări-843 |
Esența și particularitățile produsului ca element al mixului de marketing educațional |
Şişcan Ecaterina |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe ale naturii și exacte. Științe economice |
R, SNE, SE. 2017. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-71-701-4.. |
Disponibil online 14 May, 2021. Descarcări-2. Vizualizări-308 |
Evoluţii şi tendinţe în dezvoltarea marketingului educaţional: aspecte teoretice şi metodologice |
Şişcan Ecaterina |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Economica |
Nr. 1(95) / 2016 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 31 May, 2016. Descarcări-206. Vizualizări-1515 |
Rolul studierii comportamentului consumatorului în luarea deciziilor de marketing al instituției de învățământ superior |
Şişcan Ecaterina |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe socioumanistice |
Vol.1, R, SSU. 2016. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-71-812-7. |
Disponibil online 16 April, 2019. Descarcări-124. Vizualizări-1534 |