Autori | Titlul lucrării | Titlul sursei | Nr. revista, editia, volumul | Locul publicarii | Anul publicarii | Paginile | DOI | ISSN / ISBN |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
CHEIA, Florin, GUŢU, Vladimir | Adaptarea curriculară pentru integrarea copiilor cu cerințe educative speciale: concept și metode | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(169) | 2024 | pp. 53-59 | https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_09 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir, ŢURCANU, Carolina, TOMA, Natalia | Andragogic concept and tool of learning and education of adults | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(169) | 2024 | pp. 218-226 | https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_33 | 1857-2103 | |
MIȘCALENCU, Mădălina, GUŢU, Vladimir | Formarea cadrelor didactice la nivel național: probleme și unele soluții | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(169) | 2024 | pp. 23-29 | https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_04 | 1857-2103 | |
PETREA, Mioara-Daniela, GUŢU, Vladimir | Rolul managerului în soluţionarea conflictelor în instituţia şcolară | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(169) | 2024 | pp. 155-159 | https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_22 | 1857-2103 | |
ROTARU, Ramona Elena, GUŢU, Vladimir | Stimularea creativității la școlarii de vârstă mică | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(169) | 2024 | pp. 141-148 | https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_20 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir, ŢURCANU, Carolina | Adult didactics – component of andragogy: peculiarities and basic categories | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 5(165) | 2023 | pp. 3-9 | https://doi.org/10.59295/sum5(165)2023_01 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir, TOMA, Natalia, SPÎNU, Lilia | Changing vision of education for peace in the Republic of Moldova | Education for Peace and Sustainable Development | Ediția 6-a | Chișinău, Republica Moldova | 2023 | p. 42 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/194815 | 978-9975-62-593-7 |
GUŢU, Vladimir | Educația nonformală în Republica Moldova: demersuri conceptuale și metodologice | Educația și învățământul extrașcolar în Republica Moldova: statu quo și perspective | Chişinău | 2023 | pp. 6-17 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/184808 | ||
GUŢU, Vladimir | Factors Triggering Adult Learning and Education Needs | Journal of Educational Sciences | nr. 2(48) | 2023 | pp. 138-154 | https://doi.org/10.35923/JES.2023.2.10 | - | |
GUŢU, Vladimir | Factors triggering adult learning and education needs | Education for Peace and Sustainable Development | Ediția 6-a | Chișinău, Republica Moldova | 2023 | pp. 32-33 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/194801 | 978-9975-62-593-7 |
GUŢU, Vladimir | Pecularities of evaluating methodology of learning and education of adults | Acta et commentationes. Ştiinţe ale Educaţiei | nr. 1(31) | 2023 | pp. 131-140 | https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.131-140 | 1857-0623 | |
BRAGARENCO, Nicolae, CIORBĂ, Constantin, GUŢU, Vladimir | Reconceptualisation of physical education discipline in higher education institutions | Annals of "Dunarea de Jos" University of Galati. Fascicle XV, Physical Education and Sport Management | nr. | 2023 | pp. 5-16 | https://doi.org/10.35219/efms.2023.1.01 | 2784-2495 | |
CIORBĂ, Constantin, GUŢU, Vladimir, BRAGARENCO, Nicolae | Valences of non-formal education in sports, tourism and recreation field (example of the Republic of Moldova) | Annals of "Dunarea de Jos" University of Galati. Fascicle XV, Physical Education and Sport Management | nr. | 2023 | pp. 81-95 | https://doi.org/10.35219/efms.2023.1.08 | 2784-2495 | |
GUŢU, Vladimir | Cadrul de referință al educației nonformale a adulților: abordare andragogică | Integrare prin cercetare și inovare.Științe ale educației | SE | Chisinau, Republica Moldova | 2022 | pp. 157-160 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/174629 | 978-9975-152-48-8 |
GUŢU, Vladimir | Conceptual and methodological framework of identif ying adult’s learning and education needs | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(159) | 2022 | pp. 14-25 | https://doi.org/10.5281/zenodo.7405341 | 1857-2103 | |
ŢURCANU, Carolina, GUŢU, Vladimir | Content of learning and education for adults from curricular perspective | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(159) | 2022 | pp. 42-49 | https://doi.org/10.5281/zenodo.7405401 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir, BLÂNDUL, Valentin Cosmin, ŢURCANU, Carolina, LUNGU, Valentina, ŞEVCIUC, Maia, BRAGARENCO, Nicolae, TOMA, Natalia, POSŢAN, Liliana, PARHOMENCO, Lilia, SPÎNU, Lilia, BOLIEV, Veaceslav, ANDRIEŞ, Vasile | Curriculum de bază: competențe pentru învățarea și educația adulților | Chişinău | 2022 | 97 p. | 978-9975-62-489-3 | |||
GUŢU, Vladimir | Peculiarities of managing curriculum for non-formal learning and education of adults | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 5(155) | 2022 | pp. 3-11 | https://doi.org/10.5281/zenodo.6616975 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir | Summit-ul onu pentru transformarea educației din aprilie 2022. Viitorul educației: tendințe și orientări strategice | Integrare prin cercetare și inovare.Științe ale educației | SE | Chisinau, Republica Moldova | 2022 | pp. 82-84 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/174604 | 978-9975-152-48-8 |
GUŢU, Vladimir | Învățarea și educația adulților unele experiențe internaționale | Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități | Chişinău | 2021 | pp. 38-42 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/149836 | 978-9975-56-952-1 | |
BRAGARENCO, Nicolae, BURDUH, Alina, COSUMOV, Marina, COTOVIŢCAIA, Daniela, FLOREA, Viorica, GUŢU, Vladimir, ŞEVCIUC, Maia, ŢURCANU, Carolina | Cadrul de referință al educației și învățământului extrașcolar din Republica Moldova | Chişinău | 2021 | 99 p. | 978-9975-152-98-3 | |||
GUŢU, Vladimir, CHEIA, Florin | Cadrul metodologic de intervenție a învățătorului de sprijin în realizarea instruirii individualizate a copiilor cu CES | Psihologia aplicativă din perspectiva abordărilor societale contemporane | Chişinău | 2021 | pp. 149-154 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/185193 | 978-9975-159-01-2 | |
GUŢU, Vladimir | Educaţia adulților: unele precizări terminologice | Integrare prin cercetare și inovare.Științe sociale | SS | Chisinau, Republica Moldova | 2021 | pp. 79-81 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/147516 | 978- 9975-152-48-8 |
GUŢU, Vladimir, ŞEVCIUC, Maia, ŢURCANU, Carolina | Fundamentals of curriculum for extracurricular education and learning | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(149) | 2021 | pp. 3-11 | https://doi.org/10.5281/zenodo.5779428 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir | Non-formal education between formal and informal education | Scientific Collection ”InterConf” | Vol. 44 | Ottawa, Canada | 2021 | pp. 94-103 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/140905 | 978-0-458-20903-3 |
GUŢU, Vladimir | Pedagogy for adults: concept and epistemology | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 5(145) | 2021 | pp. 3-9 | https://doi.org/10.5281/zenodo.4883120 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir | Învățarea individuală a studenților în cadrul cursurilor și seminarelor academice: concept și metodologie | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 5(135) | 2020 | pp. 7-14 | https://doi.org/10.5281/zenodo.3966925 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir | Contextual academic curriculum: an innovative approach | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(139) | 2020 | pp. 9-18 | https://doi.org/10.5281/zenodo.4277307 | 1857-2103 | |
BRAGARENCO, Nicolae, BURDUH, Alina, COSUMOV, Marina, COTOVIŢCAIA, Daniela, FLOREA, Viorica, GUŢU, Vladimir, ŞEVCIUC, Maia, ŢURCANU, Carolina | Curriculum de bază: competențe pentru educația și învățământul extrașcolar | Chişinău | 2020 | 35 p. | 978-9975-152-67-9 | |||
GUŢU, Vladimir | Didactica Pro... la 20 de ani | Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | nr. 2-3(120-121) | 2020 | p. 31 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/108019 | 1810-6455 | |
GUŢU, Vladimir | Educaţia formală, nonformală şi informală: cadrul comparativ | Integrare prin cercetare si inovare.Științe sociale | R, SS | Chisinau, Republica Moldova | 2020 | pp. 129-133 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/115568 | 978-9975-152-53-2 |
GUŢU, Vladimir | Educație. Educația formală, nonformală și informală: delimitări și puncte de tangență | Univers Pedagogic | nr. 2(66) | 2020 | pp. 14-20 | https://doi.org/10.5281/zenodo.4090442 | 1811-5470 | |
GUŢU, Vladimir, BANU, Vasilica Carina | Optimizing the didactic communication between the teacher and the student with hearing disabilities. Examples of good practice | Integrare prin cercetare si inovare.Științe sociale | R, SS | Chisinau, Republica Moldova | 2020 | pp. 164-167 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/115577 | 978-9975-152-53-2 |
GUŢU, Vladimir | Proiectarea curriculară centrată pe elev: cadrul formal și non-formal | Acta et commentationes. Ştiinţe ale Educaţiei | nr. 4(22) | 2020 | pp. 101-109 | https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.101-109 | 1857-0623 | |
GUŢU, Vladimir, ROTARU, Ramona Elena | Stimulating creativity in primary school children from the perspective of trans and interdisciplinarity | Integrare prin cercetare si inovare.Științe sociale | R, SS | Chisinau, Republica Moldova | 2020 | pp. 194-197 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/115585 | 978-9975-152-53-2 |
ŢURCANU, Carolina, GUŢU, Vladimir | Strategii didactice: concept și unele specificări privind educația nonformală a adulților | Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei | Vol.7, Partea 2 | Cahul, Republica Moldova | 2020 | pp. 5-12 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/116510 | 978-9975-88-060-2 |
GUŢU, Vladimir, BOGHIAN, Ioana | A model for tolerance education in teacher training | Integrare prin cercetare si inovare.Științe sociale | Vol.1, SS | Chisinau, Republica Moldova | 2019 | pp. 59-64 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/88501 | 978-9975-149-50-1 |
GUŢU, Vladimir, ROTARU, Ramona Elena | Abordări ale conceptului de creativitate | Integrare prin cercetare si inovare.Științe sociale | Vol.1, SS | Chisinau, Republica Moldova | 2019 | pp. 79-83 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/88507 | 978-9975-149-50-1 |
GUŢU, Vladimir, ROTARU, Ramona Elena | Creativitatea şi potenţialul creativ în educaţie | Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale | Chișinău, Republica Moldova | 2019 | pp. 37-41 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/90130 | 978-9975-48-156-4 | |
GUŢU, Vladimir | Curriculumul 2019: demersuri conceptuale, metodologice şi manageriale | Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | nr. 4-5(116-117) | 2019 | pp. 3-9 | https://doi.org/10.5281/zenodo.3520997 | 1810-6455 | |
GUŢU, Vladimir | Curriculumul universitar – factor determinant în realizarea continuității și interconexiunii între cicluri de învățământ superior | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 5(125) | 2019 | pp. 3-9 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/84851 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir | Mecanisme curriculare de realizare a interconexiunii și continuității dintre cicluri ale învățământului superior | Integrare prin cercetare si inovare.Științe sociale | Vol.1, SS | Chisinau, Republica Moldova | 2019 | pp. 3-6 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/88485 | 978-9975-149-50-1 |
GUŢU, Vladimir | Metode didactice – mijloc de realizare a continuității și interacțiunii între cicluri de învățământ superior | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(129) | 2019 | pp. 57-62 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/96578 | 1857-2103 | |
ŢURCANU, Carolina, GUŢU, Vladimir | Organizational culture & managerial communication – factors of assuring continuity between higher education cycles | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 5(125) | 2019 | pp. 49-58 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/84863 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir | Particularităţile managementului curriculumului şcolar la nivel instituţional | Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | nr. 6(118) | 2019 | pp. 6-10 | https://doi.org/10.5281/zenodo.3583224 | 1810-6455 | |
GUŢU, Vladimir, BANU, Vasilica Carina | Perspective de abordare – competențe de comunicare la elevii claselor primare | Integrare prin cercetare si inovare.Științe sociale | Vol.1, SS | Chisinau, Republica Moldova | 2019 | pp. 40-43 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/88496 | 978-9975-149-50-1 |
ŢURCANU, Carolina, GUŢU, Vladimir | Profesorul în contextul postmdernității: stiluri didactice | Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale | Chișinău, Republica Moldova | 2019 | pp. 360-365 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/90237 | 978-9975-48-156-4 | |
GUŢU, Vladimir | Profesorul în contextul postmodernității: competențe și funcții | Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale | Chișinău, Republica Moldova | 2019 | pp. 304-309 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/90229 | 978-9975-48-156-4 | |
GUŢU, Vladimir, TOMA, Natalia | Spre o teorie a realizării continuității dintre ciclurile de învățământ superior | Integrare prin cercetare si inovare.Științe sociale | Vol.1, SS | Chisinau, Republica Moldova | 2019 | pp. 22-25 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/88491 | 978-9975-149-50-1 |
GUŢU, Vladimir, BOGHIAN, Ioana | The Interculturally Competent Teacher | Univers Pedagogic | nr. 3(63) | 2019 | pp. 23-27 | https://doi.org/10.5281/zenodo.3519719 | 1811-5470 | |
GUŢU, Vladimir | Cadrul situațional al competenței: logica acțiunii, logica curricalară, logica învățării | Integrare prin cercetare si inovare.Științe sociale | SS | Chisinau, Republica Moldova | 2018 | pp. 97-100 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/79820 | |
GUŢU, Vladimir | Competenţa – abordare situaţională, structurală şi metodologică | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 5(115) | 2018 | pp. 3-12 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/66573 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir, SLOBODANIUC, Alina | The role of communication in building and expressing the identity of political human being | Current Affairs and Perspectives in Psychological ResearchInternational conference of applied psychology | Chișinău, Republic of Moldova | 2018 | p. 24 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/78741 | ||
GUŢU, Vladimir, VICOL, Marta-Iuliana | University - labor market: aspects of the inverse network connection | Education for values - continuity and context | Iasi, Chisinau | 2018 | pp. 481-486 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/179058 | 978-88-87729-48-1 | |
GUŢU, Vladimir, PAIU, Mihai, ŢURCANU, Carolina, REPIDA, Tatiana, TOMA, Natalia | Cadrul normativ/reglator privind domeniile de formare profesională, specialități, calificări și ocupații: probleme de interconexiune și implementare | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(109) | 2017 | pp. 8-16 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/60620 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir | Proiectarea didactică pe unități de învățare în cadrul universitar | Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe sociale | R, SS | Chisinau, Republica Moldova | 2017 | pp. 98-102 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/129580 | |
GUŢU, Vladimir, ŢURCANU, Carolina | Psihopedagogie: spre o nouă știință a educației | Acta et commentationes. Ştiinţe ale Educaţiei | nr. 1(10) | 2017 | pp. 4-10 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/52766 | 1857-0623 | |
GUŢU, Vladimir | Reconceptualizarea evaluării curriculumului universitar | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(109) | 2017 | pp. 75-86 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/60630 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir | Рецензия на монографию Анцибор Л.М. Макиавеллизм в структуре современного психологического знания: проблемы теории и методологии анализа | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(109) | 2017 | pp. 230-231 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/60655 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir, ŢURCANU, Carolina | Comunicarea didactică versus strategia didactică: abordare dihotonomică | Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei | Vol.2 | Cahul | 2016 | pp. 144-148 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/126276 | 978-9975-914-90-1 |
GUŢU, Vladimir | Cumulative system of students’ competencies assessment in higher education | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(99) | 2016 | pp. 11-21 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/51101 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir | Curriculum universitar din perspectiva continuităţii şi interconexiunii dintre ciclurile învăţământului superior | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 5(95) | 2016 | pp. 3-11 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/47041 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir | Curriculumul universitar: dimensiuni de proiectare, implementare, monitorizare | Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe socioumanistice | Vol.2, R, SSU | Chisinau, Republica Moldova | 2016 | pp. 3-6 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/76123 | 978-9975-71-818-9 |
GUŢU, Vladimir, KANDOV, Pinhas | Evaluarea rezultatelor academice: proiectarea matricei de specificații și schemei de notare | Acta et commentationes. Ştiinţe ale Educaţiei | nr. 1(8) | 2016 | pp. 43-51 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/48198 | 1857-0623 | |
GUŢU, Vladimir, LEFTER, Ludmila | Particularitaţile psihopedagogice de formare iniţiala a cadrelor didactice in contextul educaţiei centrate pe elev | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(99) | 2016 | pp. 44-50 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/51105 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir | Sinergia proiectării strategiilor didactice | Tehnologii didactice moderne:In memoriam dr. hab., prof. univ. Stela Cemortan | Chişinău | 2016 | pp. 174-177 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/88347 | 978-9975-48-102-1 | |
GUŢU, Vladimir | Cadrul de referinţă al curriculumului universitar | Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | nr. 5-6(93-94) | 2015 | pp. 65-66 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/53160 | 1810-6455 | |
GUŢU, Vladimir, CHIRIAC, Argentina | Comunicarea didactică versus formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice | Școala modernă:provocări și oportunități | Chișinău, Republica Moldova | 2015 | pp. 20-25 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/81658 | 978-9975-48-100-7 | |
GUŢU, Vladimir | Concepţii filosofico-pedagogice între modernism şi postmodernism | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(89) | 2015 | pp. 3-9 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/41376 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir, HUNCA, Mihaela | Conceptul de paradigmă în formarea profesională continua a cadrelor didactice | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(89) | 2015 | pp. 99-104 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/41445 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir | Postmodernitatea în educație | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 5(85) | 2015 | pp. 3-7 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/38134 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir | Conceptualizarea optimizării/dezvoltării curriculumului educaţional | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(79) | 2014 | pp. 3-9 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/38720 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir | Curriculum centrat pe competenţe: orientări de optimizare/dezvoltare continuă | Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | nr. 3(85) | 2014 | pp. 6-10 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/53302 | 1810-6455 | |
GUŢU, Vladimir | Definirea şi statutul epistemologic al pedagogiei | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 5(75) | 2014 | pp. 3-8 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/38611 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir | Model psihopedagogic de proiectare a competenţelor pentru disciplina şcolară | Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | nr. 4(86) | 2014 | pp. 5-10 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/53286 | 1810-6455 | |
GUŢU, Vladimir | Problema personalităţii în educaţie: specificul abordării şi legităţile de formare-dezvoltare | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 5(75) | 2014 | pp. 9-14 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/38612 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir | Reactualizarea concepului de optimizare/ dezvoltare a curriculumului educaţional | Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderneconferinţă ştiinţifică internaţională | Partea 1-a. | Chişinău | 2014 | pp. 282-290 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/96225 | 978-9975-48-066-6 |
GUŢU, Vladimir | Reactualizarea concepului de optimizare/ dezvoltare a curriculumului educaţional | Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderneconferinţă ştiinţifică internaţională | Partea 1-a. | Chişinău | 2014 | pp. 282-290 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/96226 | 978-9975-48-066-6 |
GUŢU, Vladimir | Strategii de optimizare/dezvoltare a curricula pe discipline de studii: argumente şi sugestii | Integrare prin cercetare şi inovare.Ştiinţe sociale | Vol.1, R, SS | Chisinau, Republica Moldova | 2014 | pp. 88-90 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/99867 | |
GUŢU, Vladimir | Axiomatica în educaţie | Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe sociale | R, SS | Chisinau, Republica Moldova | 2013 | pp. 61-63 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/105442 | |
GUŢU, Vladimir, NI, Alexandru | Axiomatica şi normativitatea în educaţie | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(69) | 2013 | pp. 3-6 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/30128 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir | Concepţia managementului calităţii în învăţământul general | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 5(65) | 2013 | pp. 3-10 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/30003 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir | Logica şi structura activităţii de învăţare | Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | nr. 5-6(81-82) | 2013 | pp. 20-24 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/53397 | 1810-6455 | |
DRAGALINA, Galina, GUŢU, Vladimir | Unele aspecte ale evaluării rezultatelor academice în cadrul predării-învăţării disciplinelor reale | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 5(65) | 2013 | pp. 151-153 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/30094 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir, VICOL, Marta-Iuliana | Strategiile didactice în structura paradigmei educaţionale | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 5(55) | 2012 | pp. 16-22 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/19872 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir | Abordarea teleologică a competenţelor în sistemul de învăţămînt | Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspectiveMaterialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi | Bălţi | 2011 | pp. 14-20 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/92283 | 978-9975-50-060-9 | |
DRAGALINA, Galina, VELIŞCO, Nadejda, GUŢU, Vladimir | Continuitatea în etapele de formare profesională (Aspecte ale formării tânărului specialist chimist) | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 5(45) | 2011 | pp. 69-70 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/19666 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir, CHIRIAC, Argentina | Cultura - variabila centrală în paradigma educaţională | Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării | Chișinău, Republica Moldova | 2011 | pp. 205-209 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/89298 | 978-9975-56-010-8 | |
GUŢU, Vladimir | Curriculumul naţional: retrospectiva schimbării paradigmei educaţionale | Univers Pedagogic | nr. 3 | 2011 | pp. 30-38 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/21514 | 1811-5470 | |
GUŢU, Vladimir, LUNGU, Valentina | Dezvoltarea gândirii critice în contextul educaţiei centrate pe copil | Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării | Chișinău, Republica Moldova | 2011 | pp. 252-254 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/89312 | 978-9975-56-010-8 | |
GUŢU, Vladimir | Învăţămîntul centrat pe competenţe: abordare teleologică | Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | nr. 1(65) | 2011 | pp. 2-7 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/54363 | 1810-6455 | |
BUCUN, Nicolae, POGOLŞA, Lilia, GUŢU, Vladimir, BOLBOCEANU, Aglaida, ACHIRI, Ion, HADÎRCĂ, Maria, BOTGROS, Ion | Modernizarea şi implementarea curriculumului şcolar din perspectiva şcolii prietenoase copilului | Univers Pedagogic | nr. 1 | 2011 | pp. 63-73 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/21498 | 1811-5470 | |
POGOLŞA, Lilia, GUŢU, Vladimir | Monitorizarea implementării curriculumului şcolar | Univers Pedagogic | nr. 4 | 2011 | pp. 9-22 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/21535 | 1811-5470 | |
GUŢU, Vladimir | Obiectivele educaţionale versus competenţe: abordare teleologică | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 5(45) | 2011 | pp. 5-13 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/19657 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir | Valorificarea rolului educaţiei în societate: o strategie posibilă de reconceptualizare a politicilor educaţionale | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(39) | 2010 | pp. 5-8 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/19443 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir, BUCUN, Nicolae, CEMORTAN, Stela, PÂSLARU, Vlad, MIJA, Violeta, VELIŞCO, Nadejda, GHICOV, Adrian, PARLICOV, Eugenia, VOLCOV, Valeriu | Concepţia educaţiei în Republica Moldova | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 5(25) | 2009 | pp. 5-16 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/8330 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir | Телеология компетентностного подхода в системе высшего образования: Традиции и инновации | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(29) | 2009 | pp. 5-13 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/8509 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir | Curriculumul de o nouă generaţie | Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | nr. 4-5(51) | 2008 | pp. 30-34 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/6400 | 1810-6455 | |
GUŢU, Vladimir, PAIU, Mihai | Liniamente ale modernizării sistemului de învăţământ din Republica Moldova | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 5(15) | 2008 | pp. 15-20 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/8210 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir, MURARU, Elena, DANDARA, Otilia | Cadrul de referinţă al evaluării programelor de formare în învăţământul superior | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 5(0) | 2007 | pp. 21-26 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/8047 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir, CARA, Angela | Cadrul de referinţă în elaborarea standardelor de formare continuă a cadrelor didactice din învăţământul secundar general din Republica Moldova | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(0) | 2007 | pp. 30-33 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/8121 | 1857-2103 | |
CHIRIAC, Argentina, GUŢU, Vladimir | Curriculumul intercultural: orientări, principii, resurse | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 9(0) | 2007 | pp. 75-77 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/8131 | 1857-2103 | |
RUSNAC, Gheorghe, GUŢU, Vladimir | Integrarea ştiinţei şi învăţământului superior în contextul procesului de la Bologna | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 5(0) | 2007 | pp. 18-20 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/8045 | 1857-2103 | |
GUŢU, Vladimir, DARII, Ludmila | Pedagogia învăţării individuale în cadrul universitar | Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educației | nr. 5(0) | 2007 | pp. 59-64 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/8057 | 1857-2103 | |
CABAC, Valeriu, GUŢU, Vladimir, BOLBOCEANU, Aglaida | Evaluare formativă: esenţă, funcţii, aplicare | Artă şi Educaţie Artistică | nr. 1 | 2006 | pp. 45-53 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/6728 | 1857-0445 | |
GUŢU, Vladimir | Modelul absolventului universitar: abordare axată pe competenţe | Calitatea formării specialiştilor în învăţământul superior: strategii, forme, metode | Vol.1 | Bălţi | 2005 | pp. 143-146 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/82074 | 9975-931-97-9 |
GUŢU, Vladimir, ATOUM, Raid-AliNaji | Reprezentările politice ale liceenilor | Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | nr. 4(26) | 2004 | pp. 23-24 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/5209 | 1810-6455 | |
RUSNAC, Gheorghe, GUŢU, Vladimir, MURARU, Elena, DANDARA, Otilia | Standarde ale învăţămîntului universitar: strategia proiectării | Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | nr. 3(19) | 2003 | pp. 12-16 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/5009 | 1810-6455 | |
GUŢU, Vladimir, CANGEA, Petru | Conceptul managementului strategic | Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | nr. 6(16) | 2002 | pp. 32-37 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/4936 | 1810-6455 | |
GUŢU, Vladimir | Obiectivele educaţionale: clarificări conceptuale şi metodologice | Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | nr. 6(10) | 2001 | pp. 36-44 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/4783 | 1810-6455 | |
GUŢU, Vladimir | Rezultatele bacalaureatului - 2000 | Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | nr. 2(2) | 2000 | pp. 19-20 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/4519 | 1810-6455 |