IBN
Închide
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științificePsihologie.
Impactul tehnologiilor inovatoare asupra stării de echilibru profesional în pandemia COVID-19
Zubenschi Mariana
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gândirea economică ca derivată a gândirii științifice - premisă în luarea de decizii eficiente
Oloieru Anastasia
Liceul Teoretic „Petru Rareş”, Chișinău
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Consilierea psihopedagogică a familiei ca factor de eficientizare a comunicării și relaționării intergeneraționale
Calaraş Carolina
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Implicarea psihologiei ca știință în activitatea didactică prin scăderea anxietății la elevi și la cadrele didactice
Leuțanu Gabriela
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea afectivă a adolescentului, baza atitudinii pozitive, în situații de criză
Stanciu Mirela
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5