IBN
Închide
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științificePedagogie, 2021
Gândirea științifică – concept fundamental în profesionalizarea cadrelor didactice
Sanduleac Sergiu
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Educația pe parcursul vieții și autoperfecționarea - oportunități sociopsihopedagogice de eficientizare a dezvoltării gândirii științifice la cadrele didactice
Cuzneţov Larisa
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea gândirii științifice în procesul educațional
Groza (Verdeş) Angela
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Autoefeiciența cadrelor didactice din perspectiva dezvoltării gândirii știintifice a elevilor
Carabet Natalia
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea gândirii științifice prin intermediul pedagogiei muzeale: perspective și strategii
Patraşcu Dumitru
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Impactul tehnologiilor inovatoare asupra stării de echilibru profesional în pandemia COVID-19
Zubenschi Mariana
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tipuri de activități didactice care duc la dezvoltarea gândirii științifice în cadrul orelor de limba și literatura română
Chetrosu Anca Nicoleta
Liceul de Transporturi Auto „Traian Vuia” Galați
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gândirea spațială geografică, expresie a gândirii științifice – abilitate a competenței de investigare
Dumitrașcu Doina Maria
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Formarea noțiunilor științifice la elevii cu deficiență mintală
Mihai Felicia
Școala Profesională Specială „Emil Gârleanu”, Galați
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gândirea economică ca derivată a gândirii științifice - premisă în luarea de decizii eficiente
Oloieru Anastasia
Liceul Teoretic „Petru Rareş”, Chișinău
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gândirea științifică a cadrului didactic în contextual educației permanente
Ionescu Mariana
Liceul Teoretic Bechet
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cunoașterea științifică – etapă incipientă pentru realizarea experimentelor în științe umanistice
Cernei Andriana
Universitatea de Stat din Tiraspol
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Transactional Distance Theory and Compulsory Switching to Remote Teaching due to pandemic in Georgia
Gambashidze Nino
Ivane Javakhishvili Tbilisi State University
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Actualitatea și importanța educației muzeale prin colaborare a instituției de învățământ cu familia în contextul gândirii științifice
Munteanu Angela
Universitatea Tehnică a Moldovei
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Motivația elevilor liceeni-factor în formarea competențelor specifice geografiei în contextul gândirii științifice
Pătrașcu Alexandra
Colegiul Național „Alexandru Odobescu”, Pitești
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea competențelor științifice și abilităților practice în lucrările de laborator la disciplina biologie
Stanciu Adelin
Școala Profesională Gropnița
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Antrenament practic în dezvoltarea gândirii științifice
Chesaru Nicoleta
Colegiul Economic "Delta Dunării" Tulcea
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aplicarea gândirii științifice și a metodelor de eficientizare a lecțiilor de specialitate și instruire practică în predarea online în învățământul professional
Juverdeanu Gabriela12, Erhan Luminița Nicoleta1
1 Școala Profesională Specială Câmpulung Moldovenesc, Suceava,
2 Școala Gimnazială ,,Teodor V. Ștefanelli”, Câmpulung Moldovenesc
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sisteme populare de e-learning sincrone, asincrone și hibride
Zubenschi Ecaterina
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Condiții psihopedagogice de optimizare a învățării online
Raileanu Olga
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-541-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-20 of 49