IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2003
Fondatori
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Tirajul revistei   450
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2020-10-20 16:14
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2020  (3 din 4)48
  2019  (4 din 4)76
  2018  (4 din 4)73
  2017  (4 din 4)76
  2016  (4 din 4)67
  2015  (4 din 4)45
  2014  (4 din 4)47
  2013  (4 din 4)46
  2012  (4 din 4)51
  2011  (4 din 4)53
  2010  (2 din 4)25
imagine

pISSN: 1811-5470
Univers Pedagogic
Categoria:
  • B (2020.02.28-2024.03.28)
  • C (2019.07.09-2020.01.31)
  • C (2013.10.31-2017.10.31)
  • C (2009.04.30-2013.10.30)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei. Curriculumul de formare a cadrelor didactice. Teoria şi metodologia curriculumului educaţional


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2010 - 2020
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole6072198221035959379
Volume41296302762
Total64824945213121

Vizualizări   75Descărcări   31

Conţinutul numărului de revistă

Creativitatea: cunoaştere autentică şi calitativă

3-13

CZU: 37.015:159.955

DOI: 10.5281/zenodo.4061465

Vicol Nelu

Teoriile cognitiviste în abordarea didacticii moderne

14-19

CZU: 37.016

DOI: 10.5281/zenodo.4061476

Petrovschi Nina, Mihăilă Monica Maria

Formarea competenţei metacognitive a elevilor prin activităţi de cercetare ştiinţifică

20-25

CZU: 373.5.091

DOI: 10.5281/zenodo.4061482

Gherghişan Mariana, Morari Natalia

Aspecte ale identificării elevilor supradotaţi

26-32

CZU: 376.54

DOI: 10.5281/zenodo.4061496

Chiciuc Constantin

Inventarul fonetico-fonematic al diftongilor limbii engleze şi clasificarea lor

33-43

CZU: 811.111’342

DOI: 10.5281/zenodo.4096014

Babără Nicanor

Instrumente digitale pentru o învăţare online eficientă în contextul provocărilor societale

44-49

CZU: 37.091:004

DOI: 10.5281/zenodo.4061506

Pisău Aurelia

Predarea online în învăţământul gimnazial

50-56

CZU: 373.5.091:004

DOI: 10.5281/zenodo.4061516

Antip Crina Ramona

Modalităţi de predare a istoriei la gimnaziuîn condiţiile instruirii la distanţă

57-64

CZU: 373.5.016:94

DOI: 10.5281/zenodo.4061759

Molcosean Alexandru

Demersul experimental al formării profesionale continue

65-74

CZU: 37.091

DOI: 10.5281/zenodo.4061778

Afanas Aliona

Utilizarea tehnicilor psihodramatice în intervenţia în burnout

75-81

CZU: [159.964.2+615.851.1]:376

DOI: 10.5281/zenodo.4061788

Bucun Nicolae, Creţu Alin Ioan

Abordări teoretice privind motivaţiapentru consilierea psihologică

82-87

CZU: 37.015.3

DOI: 10.5281/zenodo.4096094

Cucer Angela, Hoidrag Traian

Гендерные аспекты подростковой лжив психологическом исследовании

88-93

CZU: 159.922.8:305

DOI: 10.5281/zenodo.4061792

Гладченко Мария, Болбочану Аглаида

Impactul ataşamentului parental asupra relaţiilor la vârsta adolescentină

94-101

CZU: 159.922.8:316.47

DOI: 10.5281/zenodo.4061805

Ciobanu Iana

Asigurarea activităţii psihologice în sistemul educaţional din Finlanda

102-106

CZU: 37.015.3(480)

DOI: 10.5281/zenodo.4061811

Paladi Oxana

Învăţământul la distanţă: concept, metodologie, probleme de implementare

107-112

CZU: 37.018.43:004

DOI: 10.5281/zenodo.4061813

Hadîrcă Maria, Iarovoi Rodica

Academicianul Aurelian Gulea, savantul care a inventat celula anticancerîn laboratorul USM

113-114

Noi abordări ştiinţifice originale în Republica Moldova:„Dimensiuni psihologice ale reabilitării post accident vascular cerebral”

115-116
Paladi Oxana