Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-20 11:13 |
![]() BALTAG, Irina. Tendințele în soluționarea estetică și constrructivă a albumelor de promoție. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 26-29 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2019, Vol.2, pp. 416-419. ISBN 978-9975-45-589-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor Vol.2, 2019 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor" Chișinău, Moldova, 26-29 martie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 416-419 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În articolul dat sunt identificate tendințele de soluționare estetică și constructivă a albumelor de promoție începând cu perioada de apariție a acestora până la momentul de față. Evoluția și modificările pe care le-a suferit albumul de promoție în perioada sa de evoluție s-au modificat datorită evoluției tehnologiilor IT. Soluționările estetice și conceptuale moderne sunt determinate de stilurile și metodele de imprimarea. Datorită acestora albumele de promoție capătă caractere și stiluri noi. |
||||||
Cuvinte-cheie Istoricul albumelor, albume de promoție, tendințe moderne, concepte |
||||||
|