Articolul precedent |
Articolul urmator |
723 62 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-11 00:19 |
SM ISO690:2012 REMARCIUC, Iulia. Algoritmul formării unui brand. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 26-29 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2019, Vol.2, pp. 285-288. ISBN 978-9975-45-589-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor Vol.2, 2019 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor" Chișinău, Moldova, 26-29 martie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 285-288 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea dată „Algoritmul Formării Unui Brand” induce o temă profundă, care este foarte actuală în zilele de astăzi. Însuși titlul presupune un ansamblu de caracteristici și factori evolutivi în activitatea de marketing a unei companii. Datorită acestei teme, se poate ușor de dezvăluit importanța unui brand în societate și de înțeles ce scop urmărește o companie în activitatea sa. Lucrarea poartă un caracter profund analitic asupra temei respective, informând societatea despre valorile de bază în procesul de creare a brandului, ce scop urmărește întreprinderea prin branding și care sunt pașii primordiali pentru a crea un brand. |
||||||
Cuvinte-cheie brand, branding, piaţă, preţ, logo, marcă |
||||||
|