Articolul precedent |
Articolul urmator |
508 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-22 22:45 |
SM ISO690:2012 DUBAC, Victoria. Probleme existente în promovarea businessului mic în Republica Moldova. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 26-29 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2019, Vol.2, pp. 274-276. ISBN 978-9975-45-589-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor Vol.2, 2019 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor" Chișinău, Moldova, 26-29 martie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 274-276 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În Republica Moldova ,businessul mic se confruntă cu o gamă largă și variată de probleme , care , în mare parte , pot fi rezolvate numai cu implicarea activă a statului . În articolul dat sunt prezentate și descrise anume aceste probleme care împiedică agenții economici să-și planifice și să-și construiască afacerea sa proprie. Odată cu înlăturarea acestor piedici , drumul spre realizarea noilor idei de afaceri a antreprenorilor particulari va fi mult mai usor de parcurs. Totodată, în ritmul dat, numarul locurilor de muncă va crește considerabil iar rata șomajului va scădea. Astfel, șansele ca Republica Moldova să fie cârmuită de o economie înfloritoare vor atinge punctele culminante. |
||||||
Cuvinte-cheie businessul mic, agent economic privat, impozite, organe de control, Corupţie, soluţii |
||||||
|