Utilizarea mijloacelor didactice vizuale în studierea vocabularului la orele de limbă germană
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
508 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-02-16 21:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.112.2 (21)
Probleme generale de didactică și metodică (1233)
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (121)
SM ISO690:2012
FOTACHI, Mariana. Utilizarea mijloacelor didactice vizuale în studierea vocabularului la orele de limbă germană. In: Interuniversitaria, Ed. 9, 16 mai 2013, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2014, Ediția 09, Vol.1, pp. 188-192. ISBN 978-9975-50-061-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 09, Vol.1, 2014
Colocviul "Interuniversitaria"
9, Bălți, Moldova, 16 mai 2013

Utilizarea mijloacelor didactice vizuale în studierea vocabularului la orele de limbă germană

CZU: 37.02:811.112.2

Pag. 188-192

Fotachi Mariana
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 18 martie 2020


Rezumat

This article is an analysis of visual materials that are used in studying the vocabulary at the lessons of German. We believe that the use of this type of teaching materials have a positive effect on the achievement of the teaching objectives proposed by the teacher. We propose some examples of visual materials and its use in studying different themes in German language

Cuvinte-cheie
visual teaching materials, vocabulary, practicing of the vocabulary, level of the reality, the field of modality, Concrete, abstract.