Articolul precedent |
Articolul urmator |
508 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-02-16 21:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.112.2 (21) |
Probleme generale de didactică și metodică (1233) |
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (121) |
SM ISO690:2012 FOTACHI, Mariana. Utilizarea mijloacelor didactice vizuale în studierea vocabularului la orele de limbă germană. In: Interuniversitaria, Ed. 9, 16 mai 2013, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2014, Ediția 09, Vol.1, pp. 188-192. ISBN 978-9975-50-061-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 09, Vol.1, 2014 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 9, Bălți, Moldova, 16 mai 2013 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.112.2 | ||||||
Pag. 188-192 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article is an analysis of visual materials that are used in studying the vocabulary at the lessons of German. We believe that the use of this type of teaching materials have a positive effect on the achievement of the teaching objectives proposed by the teacher. We propose some examples of visual materials and its use in studying different themes in German language |
||||||
Cuvinte-cheie visual teaching materials, vocabulary, practicing of the vocabulary, level of the reality, the field of modality, Concrete, abstract. |
||||||
|