Conceptul mixului de marketing și reflectarea acestuia în activitățile entității economice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
2779 936
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-15 00:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138 (436)
Probleme generale ale comerțului. Piața (827)
SM ISO690:2012
NOUR, Ludmila. Conceptul mixului de marketing și reflectarea acestuia în activitățile entității economice. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe sociale, 27 septembrie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, SS, pp. 223-226. ISBN 978-9975-149-58-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SS, 2019
Conferința " Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova"
Chișinău, Moldova, 27 septembrie 2019

Conceptul mixului de marketing și reflectarea acestuia în activitățile entității economice

CZU: 339.138

Pag. 223-226

Nour Ludmila
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 martie 2020


Rezumat

This article presents the analysis of the fundamental concepts of the marketing mix, demonstrating its importance by reflecting it in the activities of the economic entity "Daw Benţa Mol" SRL. There are specified several marketing mix models, suggesting some strategies for each element of the mix. With increasing influence of the online environment on the current consumer behavior, there are proposed some recommendations on improving the digital marketing mix, based on the example of the company "Daw Benţa Mol" SRL.