Parteneriatul şcoală–familie în formarea convingerilor morale ale elevilor de vârstă şcolară mică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
477 39
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-03 12:12
SM ISO690:2012
CODREAN, Eugenia. Parteneriatul şcoală–familie în formarea convingerilor morale ale elevilor de vârstă şcolară mică. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 511-517. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Parteneriatul şcoală–familie în formarea convingerilor morale ale elevilor de vârstă şcolară mică


Pag. 511-517

Codrean Eugenia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 26 februarie 2020


Rezumat

This article reflects the theoretical landmarks of the schoolfamily partnership in forming of moral beliefs of elementary school pupils. There are highlighted the roles of school and family in educating pupils. Withal some recommnedations in achieving a successful school-family partnership are proposed.