Articolul precedent |
Articolul urmator |
477 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-03 12:12 |
SM ISO690:2012 CODREAN, Eugenia. Parteneriatul şcoală–familie în formarea convingerilor morale ale elevilor de vârstă şcolară mică. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 511-517. ISBN 978-9975-48-066-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 1-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 511-517 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article reflects the theoretical landmarks of the schoolfamily partnership in forming of moral beliefs of elementary school pupils. There are highlighted the roles of school and family in educating pupils. Withal some recommnedations in achieving a successful school-family partnership are proposed. |
||||||
|