Articolul precedent |
Articolul urmator |
476 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 10:25 |
SM ISO690:2012 PRUNICI, Elena. Rolul experimentului biologic şi chimic în formarea competenţelor specifice. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 378-382. ISBN 978-9975-48-066-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 1-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 378-382 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Laboratory experiment at biology and chemistry being a method of achieving knowledge’s and developing of skills and abilities for the intellectual and practical work, allow an intensive activity of the pupils and a very active participation in the educational process, also it has an applicative character with a special share in developing of the practical skills of the pupils and of specific competences. |
||||||
|