Articolul precedent |
Articolul urmator |
512 0 |
SM ISO690:2012 РУДИК, Г.. Перезагрузка национальной образовательной системы (философский базис). In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 148-153. ISBN 978-9975-48-066-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 1-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 148-153 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article „postmodernism” is shown as “the spirit” of globalization. There is given the comparative analysis between modernism and postmodernism, is decribed the essence of postmodernism and its purposes of value. Resetting of the educational system is in its changing from the philosophy of modernism to the philosophy of postmodernism |
||||||
|