Articolul precedent |
Articolul urmator |
537 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-16 11:53 |
SM ISO690:2012 CALLO, Tatiana. Triada educaţională CCA şi valoarea ei pedagogică. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 136-141. ISBN 978-9975-48-066-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 1-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 136-141 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The paper implies an attempt to analyze in a predictable manner the reciprocal ratio between the educational coordinates – knowledge, competences, attitudes – through several meditative representations in the frame of a multitude of relationships, which have been announced, but less thought till the end. It is a pointed approach of given coordinates in their correlation, being directed towards giving of priority to the cultivation/development of pupil attitudes. |
||||||
|