Triada educaţională CCA şi valoarea ei pedagogică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
537 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-16 11:53
SM ISO690:2012
CALLO, Tatiana. Triada educaţională CCA şi valoarea ei pedagogică. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 136-141. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Triada educaţională CCA şi valoarea ei pedagogică


Pag. 136-141

Callo Tatiana
 
Consiliul Naţional pentru Acreditare şi Atestare
 
 
Disponibil în IBN: 23 februarie 2020


Rezumat

The paper implies an attempt to analyze in a predictable manner the reciprocal ratio between the educational coordinates – knowledge, competences, attitudes – through several meditative representations in the frame of a multitude of relationships, which have been announced, but less thought till the end. It is a pointed approach of given coordinates in their correlation, being directed towards giving of priority to the cultivation/development of pupil attitudes.