Articolul precedent |
Articolul urmator |
499 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-02 22:25 |
SM ISO690:2012 POPOVA, Valentina. Etape şi strategii ale însuşirii noţiunilor de teorie literară. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 108-110. ISBN 978-9975-48-066-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 1-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 108-110 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The author approaches the teaching methodology problem of the literary theory notions. It is insisted on the notions forming mechanism, methods, activeparticipative and creative processes, that may and should be used to this end. |
||||||
|