Articolul precedent |
Articolul urmator |
763 53 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-08 22:12 |
SM ISO690:2012 PASCARI, Valentina. Independenţa versus activitatea de învăţare la vârsta şcolară mica. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 98-106. ISBN 978-9975-76-249-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2018 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 98-106 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul „Independența versus activitatea de învățare la vârsta școlară mică” se încearcă o prezentare selectivă a rolului independenței în cadrul activității de învățare la vârsta școlară mică, punctând unele aspecte ale acestui concept din perspectiva noilor orientări în educaţie. Prin analiza corelativă dintre independență și activitatea de învățare, dintre învățător și elev dorim să arătăm de ce trebuie să revenim la această problemă, care de fapt nu este una nouă. Se pare că ea trebuie extinsă, pentru a include perspectiva exigențelor față de școala contemporană în raport cu formarea personalității copilului. Traversarea ştiinţifică a conceptului de independență de învățare include definiții, specificul posibilităților copiilor, structura activității de învățare, elementele independenței de învățare. |
||||||
|