Articolul precedent |
Articolul urmator |
791 72 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-06 13:50 |
SM ISO690:2012 ANTOCI, Diana. Motivația pentru învățare – premisă în dezvoltarea motivației profesionale la viitorii pedagogi și psihologi. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogice, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 3, pp. 5-14. ISBN 978-9975-76-250-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2018 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 5-14 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol conţine cercetări teoretice şi empirice privind motivație pentru învățare și motivaţie pentru activitate profesională. Au fost stabiliţi diferiţi factori și componentele motivaţiei învățării ce se atribuie la determinarea profesională și stau la baza formării motivației profesionale importanţi pentru dezvoltarea unei personalităţi integre. Sunt oferite recomandări rezultate din experiența și bunele practici ale cadrelor didactice universitare din catedra PEP, UST în vederea dezvoltării motivației pentru învățare la viitorii pedagogi și psihologi. |
||||||
|