Motivația pentru învățare – premisă în dezvoltarea motivației profesionale la viitorii pedagogi și psihologi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
791 72
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-06 13:50
SM ISO690:2012
ANTOCI, Diana. Motivația pentru învățare – premisă în dezvoltarea motivației profesionale la viitorii pedagogi și psihologi. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogice, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 3, pp. 5-14. ISBN 978-9975-76-250-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 3, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Motivația pentru învățare – premisă în dezvoltarea motivației profesionale la viitorii pedagogi și psihologi


Pag. 5-14

Antoci Diana
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2020


Rezumat

Prezentul articol conţine cercetări teoretice şi empirice privind motivație pentru învățare și motivaţie pentru activitate profesională. Au fost stabiliţi diferiţi factori și componentele motivaţiei învățării ce se atribuie la determinarea profesională și stau la baza formării motivației profesionale importanţi pentru dezvoltarea unei personalităţi integre. Sunt oferite recomandări rezultate din experiența și bunele practici ale cadrelor didactice universitare din catedra PEP, UST în vederea dezvoltării motivației pentru învățare la viitorii pedagogi și psihologi.

The present article contents theoretical and empirical researches concerning motivation for study and motivation for professional activity. It was established the different factors and components of study motivation which are attributable for professional determination and are in the basis for formation of professional motivation important for the development of integral personality. In this article are offered the recommendations obtained from the experience and good practice of university lectors from Department PPE, TSU to develop motivation for study at future pedagogues and psychologists.