Posibilitățile și limitele abordării interdisciplinare în formarea competențelor matematice și de explorare a mediului la elevii de vârstă școlară mică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
789 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 15:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.02:51 (14)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120)
Matematică (1688)
SM ISO690:2012
BĂRBOS (KISS), Iulia-Cristina. Posibilitățile și limitele abordării interdisciplinare în formarea competențelor matematice și de explorare a mediului la elevii de vârstă școlară mică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 4, pp. 289-298. ISBN 978-9975-76-269-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Posibilitățile și limitele abordării interdisciplinare în formarea competențelor matematice și de explorare a mediului la elevii de vârstă școlară mică

CZU: 373.3.02:51

Pag. 289-298

Bărbos (Kiss) Iulia-Cristina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 24 ianuarie 2020


Rezumat

Abordarea interdisciplinară în formarea competențelor matematice și de explorare a mediului este o temă cu un grad ridicat de interes datorită noutății conceptului, complexității problemelor de implementare și a contradicțiilor dintre programa școlară și manuale. Specialiștii subliniază importanța conexiunilor dintre discipline,  motiv pentru care se impune o analiză a programei școlare și a manualelor în scopul îmbunătățirii procesului de predare-învățare-evaluare la elevii de vârstă școlară mică din perspectiva interdisciplinarității.

The interdisciplinary approach in the formation of mathematical skills and environmental exploration skills is a topic of high interest due to the novelty of the concept, the complexity of the implementation problems and the contradictions between the curriculum and the textbooks. Specialists emphasize the importance of interdisciplinarity, but it is important to analyze school curricula and textbooks to improve the teaching-learning-assessment process in early age pupils.

Cuvinte-cheie
abordare interdisciplinară, matematică și explorarea mediului, competențe, elevi de vârstă şcolară mică, programă școlară, manuale,

interdisciplinary approach, math and environmental exploration, skills, early age pupils, curriculum, Textbooks