Articolul precedent |
Articolul urmator |
789 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 15:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.02:51 (14) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120) |
Matematică (1688) |
SM ISO690:2012 BĂRBOS (KISS), Iulia-Cristina. Posibilitățile și limitele abordării interdisciplinare în formarea competențelor matematice și de explorare a mediului la elevii de vârstă școlară mică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 4, pp. 289-298. ISBN 978-9975-76-269-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.02:51 | ||||||
Pag. 289-298 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abordarea interdisciplinară în formarea competențelor matematice și de explorare a mediului este o temă cu un grad ridicat de interes datorită noutății conceptului, complexității problemelor de implementare și a contradicțiilor dintre programa școlară și manuale. Specialiștii subliniază importanța conexiunilor dintre discipline, motiv pentru care se impune o analiză a programei școlare și a manualelor în scopul îmbunătățirii procesului de predare-învățare-evaluare la elevii de vârstă școlară mică din perspectiva interdisciplinarității. |
||||||
Cuvinte-cheie abordare interdisciplinară, matematică și explorarea mediului, competențe, elevi de vârstă şcolară mică, programă școlară, manuale, interdisciplinary approach, math and environmental exploration, skills, early age pupils, curriculum, Textbooks |
||||||
|